سردار عبدالله پور در یادواره ۱۶۷ شهید شهرستان آستارا؛

جمهوری اسلامی با سرعت در حال پیشرفت است | باید بدون خشونت با بی حجابی مقابله کنیم

یادواره ۱۶۷ شهید شهرستان آستارا طی آئینی با حضور خانواده شهدا، شهروندان و مسئولان استانی با محوریت شهدای جاوید الاثر در رحیم محله شهر لوندویل برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،  فرمانده سپاه قدس گیلان در آئین یادواره شهدای شهرستان به میزبانی خانواده شهدای رحیم محله شهر لوندویل گفت: استکبار جهانی با نظام اسلامی ایران دشمنی دارد و هر روز با توطئه ای جدید به دنبال تضعیف این کشور اسلامی است.

سردار عبدالله پور ادامه داد: تغییر باورهای دینی و بدبین کردن مردم و نسل جوان نسبت به آرمان های انقلاب اسلامی و ترویج بی حجابی هدف اصلی دشمن در جنگ ترکیبی است.

وی با بیان اینکه فرهنگ شهید و شهادت را نباید فراموش کنیم، گفت: امروز شهدا سرمایه بزرگی برای ملت ایران هستند که نباید یاد و خاطره آنان را فراموش کنیم.

فرمانده سپاه قدس گیلان افزود: تهاجم فرهنگی امروز خطرناک تر از تهاجم نظامی است و امروز دشمنان به دنبال آن هستند که مردم را نسبت به ارزش های اسلامی و انقلابی بی تفاوت کنند و در این راستا برای مقابله با توطئه و سناریوهای دشمنان به جهاد تبیین نیاز است.

عبدالله پور با بیان اینکه امروز قدرت بزرگی به نام جمهوری اسلامی ایران با سرعت در حال پیشرفت است و هیمنه دشمنان دین به ویژه استکبار جهانی را درهم شکسته است، تصریح کرد: به برکت خون شهدا امروز ایران اسلامی در اوج قدرت و اقتدار قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه دشمن نسل جوان کشور را هدف قرار داده است و قصد دارد نسل جوان به عفاف و حجاب بی اهمیت باشد، اظهار کرد: ترویج بدحجابی در جامعه اسلامی یک فعالیت حساب شده از سوی دشمن، برای ضربه زدن به نظام است و همه در جامعه اسلامی برای برخورد با بی‌حجابی مسئول هستیم و باید بدون خشونت با بی حجابی مقابله کنیم.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به قدرت نظامی ایران در خلیج فارس و مقابله با ناوهای آمریکایی در خلیج فارس، عنوان کرد: قدرت فزاینده نیروهای نظامی ایران در آب های نیلگون خلیج همیشه فارس امری است که تحلیلگران نظامی و سیاسی همواره آن را تحسین می کنند.

اجرای گروه سرود دختران دانش آموز، خوش آمدگویی پدر شهید به حاضران در یادواره، اجرای رزمایش آبی و خاکی شهدای غواص، اجرای گروه نمایش کانون بسیج هنرمندان آستارا، تجلیل از خانواده های شهدای جاویدالاثر، رونمایی از کتاب «زیر خاکی‌های عزیز درد استخوان گرفته‌اند» با موضوع ایثار و شهادت اثر یوسف هدایتی و همچنین اهدای تربت مقتل و محل تفحص شهدای دفاع مقدس به همراه تکه‌ای از کفن شهید گمنام به حاضران از جمله برنامه های این یادواره بود.

Share