سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان در مراسم معارفه فرماندار آستارا:

برای انتصاب افراد در سمت‌های مختلف، تقوای افراد را مدنظر داشته باشید

محمد جلایی در شورای اداری آستارا اظهار کرد: مسئولان برای انتصاب افراد در سمت‌های مختلف دستگاه‌های اجرایی، تقوای افراد را مد نظر داشته باشند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، محمد جلایی روز چهارشنبه ۴ مرداد در آیین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا، با بیان اینکه مدیرانی که در جمهوری اسلامی ایران مسئولیتی را عهده دار شده‌اند باید شبانه روز در خدمت مردم باشند، اظهار کرد: یک فرد مسئول در جمهوری اسلامی نباید در راه خدمت‌رسانی به مردم آرامش و خواب راحت داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه مسئولیت همیشگی بوده و امروز ما و فردا، دیگری مسئول است، بیان کرد: شهرستان مرزی بندر آستارا یک شهرستان مهم و اقتصادی در استان گیلان است و با توجه به اهمیت آن برای کشور و حوزه قفقاز و همچنین اوراسیا باید تمامی زیرساخت‌های آن توسعه یابد.

جلایی با بیان اینکه ما با برخی عقب افتادگی‌ها مواجه هستیم و باید برای رفع آن‌ها و توسعه پایدار تلاش کنیم، گفت: نباید اجازه دهیم دشمنان از ضعف‌های ما سوءاستفاده کنند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان خواستار وحدت همه مسئولان و تلاش برای توسعه همه کشور، استان و شهرستان شد و افزود: اجازه موفقیت دشمنان در رسیدن به اهداف شوم‌شان را نخواهیم داد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در حوزه عفاف و حجاب و همچنین فضای مجازی به کار گسترده نیاز داریم، خاطرنشان کرد: فضای مجازی در بسیاری از موارد ارزش‌های حجاب و عفاف را از بین برده است و باعث شده که رعایت حیا و عفت عمومی در جامعه کمرنگ شود و لذا نیاز به کار فرهنگی داریم.

Share