پس از بازدید ده ده جانی از ساخت و سازهای غیرمجاز دهکده ساحلی؛

بازرس‌کل گیلان دستور داد: برای مسئولان شهرداری بندرانزلی پرونده تشکیل شود

سجاد ده ده جانی، بازرس‌کل استان گیلان در جریان بازدید از ساخت وسازهای غیرمجاز دهکده ساحلی بندرانزلی دستور داد برای مسئولان شهرداری بندرانزلی پرونده تشکیل شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، متعاقب دعوت هیات مدیره باغ شهر بندرانزلی (دهکده ساحلی) از این بازرسی‌کل جهت بازدید از تغییرات غیر اصولی در بافت سنتی آن و عدم نظارت دقیق مسئولین در ساخت و سازهای خلاف مقررات، سجاد ده ده جانی، بازرس کل استان گیلان از دهکده ساحلی بندرانزلی بازدید کرد.

در این بازدید که معاون نظارت و بازرسی و سربازرسان گروه‌های تابعه استانداری و شهرداری‌ها و گروه اقتصادی، ده‌ده‌جانی را همراهی می‌کردند با مشاهده مغایرت‌ها در اصول شهرسازی، فنی و مهندسی، رئیس شورای شهر، سرپرست و معاونین شهرداری بندرانزلی جهت بررسی میدانی به محل وقوع تخلفات فراخوانده شدند.

بازرس‌کل استان گیلان ضمن تاکید بر حفاظت از بافت سنتی و زیبای این باغ شهر که به نوعی میراث گذشتگان نیز محسوب می‌گردد، به سربازرس شهرداری‌ها دستور داد در این خصوص پرونده‌ای تشکیل و با مسئولانی که وظیفه نظارتی و پیشگیری از وقوع تخلف ساختمانی داشته‌اند ولی در این امر کوتاهی کرده‌اند، برخورد شود.

Share