فرمانده انتظامی صومعه‌سرا خبر داد؛

کشف ۱۴ تن چای فاسد در صومعه سرا | ۴ متهم دستگیر شدند

فرمانده انتظامی صومعه‌سرا از دستگیری سارقان ۱۴ تن چای فاسد در این شهرستان خبر داد و گفت: این افراد قصد انتقال، بسته‌بندی و فروش چای فاسد را در یکی از استان‌های همجوار داشتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی صومعه‌سرا از دستگیری سارقان ۱۴ تن چای فاسد در این شهرستان خبر داد و گفت: این افراد قصد انتقال، بسته‌بندی و فروش چای فاسد را در یکی از استان‌های همجوار داشتند.

سرهنگ «امیر وهاب‌زاده» به تلاش‌های شبانه‌روزی مجموعه انتظامی برای پیشگیری از وقوع جرایم و حفظ نظم و امنیت در جامعه اشاره کرد و اظهار داشت: امنیت و حفظ سلامتی مردم از خطوط قرمز پلیس است.

وی در ادامه با اعلام اینکه در پی وقوع چند فقره سرقت از انبار دپوی چای فاسد در شهرستان صومعه‌سرا، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت، افزود: ماموران پلیس آگاهی با تحقیقات نامحسوس، بررسی شیوه و شگرد سرقت‌ها و پیگیری سرنخ‌های به دست آمده، ۴ متهم این پرونده‌ها را شناسایی و با هماهنگی قضائی آن‌ها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان صومعه‌سرا به کشف ۱۴ تن چای فاسد سرقتی از مخفیگاه سارقان اشاره کرد و گفت: این افراد در اعترافات خود بیان کردند که قصد انتقال، بسته‌بندی و فروش چای فاسد را در یکی از استان‌های همجوار داشتند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: سارقان ۲۷.۲۸، ۴۰ و ۵۲ ساله پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

سرهنگ وهاب‌زاده در پایان بیان داشت: پلیس با هر نوع اقدامی که امنیت و سلامت مردم را در معرض خطر قرار دهد، قاطعانه و بدون اغماض برخورد می‌کند.

Share