کارتیه، برترین برند تولید دستبند و گردنبندهای شیک

برند جواهرات کارتیه به اصالت و تجمل شناخته می شود و با شهرت وصف نشدنی که نزد دوستداران اکسسوری های مجلل پیدا کرده است جایگاهی ارزشمند و جاودان در میان برندهای محبوب جواهرات به دست آورده است.

رکورد پرفروش ترین جواهرات سال تا امروز متعلق به یک دستبند از برند کارتیه است که در فروش آنلاین بیش از ۱.۳ میلیون دلار فروخته شد.

کارتیه Cartier نام برندی فرانسوی ست از سال ۱۸۴۷ مشغول به فعالیت در زمینه ی ساخت قطعات طلا و جواهرات بوده است، و از همان ابتدا با بهره مندی از نیروهای متخصص و جواهرسازان حرفه ای، متریال عالی و تکنیک ‌های موفقیت آمیز در ساخت جواهرات لوکس توانسته است توجه عده ی زیادی از علاقه مندان به این صنعت محبوب و گران را به خود جلب کند.

برای اطلاع از قیمت گردنبند نقره زنانه با طراحی کارتیه می توانید به وب سایت نوا استایل مراجعه کنید و از کالکشن زیبای گردنبندهای نقره دیدن کرده و جزییات لازم درباره ی وزن و قیمت هر یک را مشاهده کنید.

کارتیه، برندی برای همه

جواهرات کارتیه را می توان به دو دسته ی جواهرات معمولی و جواهرات تجملاتی تقسیم کرد که در نوع اول از فلز طلا با طراحی و فرم دهی ساده استفاده می شود و در جواهرات تجملاتی می توانید درخشش سنگ های قیمتی مانند یاقوت، زمرد و الماس و تراشه های آن را به خوبی ببینیدالبته این دلیل بر کم ارزش بودن یا معمولی بودن اکسسوری های بدون جواهر کارتیه نیست، چرا که این اکسسوری های استاندارد در عین سادگی بسیار لوکس و محبوب هستند.

در ادامه نوا استایل شما را دعوت می کند با کالکشن های برترین برند دستبند و گردنبندهای شیک و ویژگی های هرکدام بیشتر آشنا شوید.

معروف ترین محصولات کارتیه

چه کسی می تواند بگوید کدام محصول کارتیه زیباتر است؟

رقابت محصولات مختلف کارتیه مانند دستبند، گردنبند، انگشتر و ساعت کارتیه به قدری نزدیک است که نمی توان گفت کدامیک بیشتر مورد علاقه ی افراد استبا این وجود برخی محصولات این برند از گذشته تا کنون هرگز قدیمی نشده اند و همچنان به طرفداران آن ها افزوده می شود.

کارتیه برندی برای خانم ها و آقایان و تمام کسانی ست که زیبایی را تحسین می کنندبا مراجعه به وبسایت Nova Style، فروشگاه تخصصی اکسسوری های نقره می توانید از به روزترین طراحی های گردنبند نقره مردانه و گردنبند و دستبند کارتیه زنانه و مردانه دیدن کنید و خریدی لذت بخش را تجربه کنید.

معروف ترین و پرطرفدارترین محصولات کارتیه شامل دستبند کارتیه Love، دستبند طلا میخی و انگشتر چندلایه کارتیه هستند که توضیح مختصری از ویژگی های هرکدام را در ادامه مطالعه خواهید کرد.

دستبند طلا Love

مجموعه ی LOVE نمادی از عشق آزادانه است و بسته شدن پیچ این دستبند به آن پیوندی ماندگار و واقعی می بخشد، البته اِلِمان های پیچ و پیچ گوشتی در کالکشن کارتیه لاو تفاسیر متنوعی برای بیان درک منحصر به فرد هرکس از آن ها را فراهم می کند. کالکشن کارتیه لاو به خصوص دستبند کارتیه Love اولین طرح آلدو سیپولو برای برند کارتیه بود و تبدیل به اولین نمادی شد که افراد از برند کارتیه در ذهن خود ثبت کرده اند.

در طراحی این دستبند طلا یک سرپیچ و دوپیچ ظریف و متحرک وجود دارد که به آن حالت باز و بسته شدن می دهد و در فلسفه ی اصلی آن اینطور آمده که پیچ گوشتی ظریف دستبند کارتیه باید پس از بستن دستبند در دست معشوق، نزد عاشق بماندکارتیه لاو نماد عشق ابدی و ماندگار در میان زوج های مشهور تمام دنیا بوده و هست.

گردنبند طلا کارتیه

زنجیرهای برند کارتیه معروف ترین انواع زنجیر در میان تمام اکسسوری ها هستند که در شکل و ظاهرهای متنوع و در عین حال شبیه به هم طراحی و ساخته می شوندزنجیر کارتیه سبک، سنگین، تخت، صیقلی و مات از انواع پرطرفدار این زنجیرها هستند که در سایزهای گوناگون تولید می شوندظاهر کلاسیک گردنبندهای کارتیه همیشه ترند بوده و هرگز دچار زوال نشده استهمه ی افراد با هر سن و سال و سلیقه ای جذب این گردنبندها شده و یکی از انواع آن ها را برای همیشه صاحب می شوند.

با مراجعه به سایت نوا استایل انواع مختلف زنجیرهای کارتیه نقره را در طرح ها و سایزهای پرطرفدار ببینید و از قیمت گردنبند نقره زنانه مطلع شوید.

دستبند طلا میخی

طراح نامدار دستبند کارتیه Love با طراحی کالکشن میخ کارتیه بار دیگر هنر برجسته ی خود را به رخ کشید و می توان گفت بیش از ۵۰ سال است که با طراحی دستبندی به فرم میخ ویترین جواهرفروشی ها را تصاحب کرده است.

میخ خم شده ی کارتیه شاهکاری ست که دور دست می پیچد و در عین سادگی انعکاسی از زیبایی ستودنی استیکی از ویژگی های جواهرات کارتیه کاربردی بودن و راحتی آن ها در استفاده است و همین ویژگی آن ها را برای استفاده ی روزمره مناسب و ایده آل می کند.

انگشتر چندلایه کارتیه

برای نشان دادن مراحل دوستی تا عشق چه چیزی زیباتر از سه حلقه ی به هم پیوسته و ناگسستنی است؟

حلقه های رنگی کارتیه در سه رنگ سیلور، طلایی و رزگلد که در یک انگشتر واحد به هم متصل اند طبق تفسیر طراح آن نشان دهنده ی سه مرحله ی دوستی، وفاداری و عشق واقعی هستنداین انگشتر زیبا و خلاقانه لایه های یک رابطه ی عاشقانه را تفسیر می کند و ازخاص ترین قطعه های طراحی شده توسط برند کارتیه است.

اگر طرفدار انگشترهای کارتیه هستید و قیمت انگشتر نقره برای شما مناسب تر از قیمت خرید طلاست، انواع انگشتر کارتیه نقره با بهترین کیفیت را در نوا استایل بررسی کنید و مطابق با سلیقه ی خود بهترین گزینه را خریداری کنید.

کارتیه، همیشه ترند و تماشایی

کارتیه یک برند معمولی نیست و شهرت آن به سال های دور و طراح جواهرات سلطنتی و پادشاهی بازمی گرددافتخارات و شاهکارهایی که کارتیه در کارنامه ی خود به ثبت رسانده فراتر از افتخارات معمول یک برند مطرح است.

از طراحی سفارشی برای مشهورترین کاراکترهای پادشاهی دنیا گرفته تا طراحی جواهرات مخصوص مراسم تاج گذاری تنها گوشه ای از سابقه ی کارتیه هستند.

هم اکنون نیز سلبریتی های مطرح در سراسر دنیا برای استفاده ی روزمره و یا شرکت در مراسم های بزرگ بین المللی جواهرات خود را از برند کارتیه تهیه می کنندتوصیه ی ما خرید به روزترین گردنبند نقره کارتیه در انواع مختلف آن و سایر اکسسوری های نقره ی این برند از Nova Style برترین ارائه دهنده ی کالکشن ها نقره با طراحی منحصر به فرد است.

سوالات متداول

۱. کالکشن میخ کارتیه در چه رنگ هایی طراحی و تولید شده است؟

کلیه ی آیتم های کالکشن میخ برند کارتیه در سه رنگ سیلور، گلد و رزگلد تولید می شوند.

۲. ماندگاری گردنبند نقره مردانه کارتیه چقدر است؟

تمامی اکسسوری های نقره با ضمانت ماندگاری مادام العمر هستند، و در صورت رعایت روش های مراقبت از نقره همیشه سالم و درخشان باقی خواهند ماند و هرگز دچار جرم و خوردگی نخواهند شد.

جمع بندی

برند جواهرات کارتیه به اصالت و تجمل شناخته می شود و با شهرت وصف نشدنی که نزد دوستداران اکسسوری های مجلل پیدا کرده است جایگاهی ارزشمند و جاودان در میان برندهای محبوب جواهرات به دست آورده است.

نوا استایل نیز با درک این محبوبیت و اصالت انواع طرح های پرطرفدار کارتیه را در اکسسوری های خود به بهترین شکل به کار برده است و شما را در پیدا کردن خیره کننده ترین طرح ها یاری خواهد کرد.

Share