میانجیگری پلیس موجب حل اختلافات شد

پایان اختلافات ۱۰ ساله ۲ طایفه در لاهیجان

سرهنگ حمید محمدی‌نسب، فرمانده انتظامی لاهیجان از آشتی طایفه‌های ساکن در ۲ روستای همجوار در این شهرستان خبر داد و گفت: میانجیگری پلیس موجب حل اختلافات ۱۰ ساله آن‌ها شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی لاهیجان از آشتی طایفه‌های ساکن در ۲ روستای همجوار در این شهرستان خبر داد و گفت: میانجیگری پلیس موجب حل اختلافات ۱۰ ساله آن‌ها شد.

سرهنگ حمید محمدی‌نسب در تشریح این خبر اظهار داشت: ۲ طایفه از روستاهای همجوار واقع در حاشیه شهرستان لاهیجان به علت اختلافات قومی و شخصی بیش از ۱۰ سال با یکدیگر درگیر بودند که این مسئله با میانجیگری پلیس حل شد.

وی با اشاره به تشکیل بیش از ۱۰ پرونده قضائی در رابطه با نزاع این دو طایفه، گفت: اجرای طرح امنیت محله‌محور که یکی از اصلی‌ترین اهداف آن کاهش میزان جرایم و حل و فصل پرونده‌های در دست اقدام توسط پلیس است، مقدمات آشتی ساکنان این ۲ روستا را فراهم آورد.

فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان در ادامه با اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته برای حل مسئله با کمک معتمدان محلی، افزود: پلیس با اقدامات صورت گرفته مشکلات آن‌ها را حل و فصل و موجب بسته شدن پرونده‌های قضائی مربوطه شد.

Share