به همت اداره بهزیستی شهرستان فومن؛

مرکز خدمات بهزیستی مثبتِ زندگی بخش سردارجنگل افتتاح شد + تصاویر

به همت اداره بهزیستی شهرستان فومن، مددجویان بهزیستی بخش سردارجنگل صاحب مرکز خدمات مثبت زندگی شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، در روز سه شنبه ۲۷ تیر، مرکز خدمات بهزیستی (مثبتِ زندگی) بخش سردارجنگل افتتاح شد. موسی فکور فرماندار شهرستان فومن در مراسمی که به منظور افتتاح این مرکز برگزار شد، گشایش مراکز خدمات بهزیستی را اقدامی ارزشمند در راستای رسیدگی به امور مددجویان دانست.

وی با اشاره به وجود محرومیت و کم برخورداری در نقاطی در بخش سردارجنگل، فعالیت بهزیستی در راستای خدمات رسانی به مددجویان را امری شایسته با هدف کاهش مشکلات مردم عنوان کرد.

فکور با بیان این که افتتاح مرکز مثبت زندگی بخش سردارجنگل اقدامی موثر در تسریع در رسیدگی به مسائل مربوط به معیشت جامعه هدف بهزیستی خواهد بود، افزود: مددجویان بهزیستی در بخش سردارجنگل به زودی می توانند به جای طی کردن مسیر طولانی تا مرکز شهرستان، با مراجعه به این مرکز، خدمات اداری دریافت کنند.

وی ضمن قدردانی از تلاش های صورت پذیرفته به منظور برپایی این مرکز عنوان کرد: این کار خداپسندانه که برای رسیدگی به مشکلات قشر کم برخوردار انجام می شود، موجب تسریع در بهره مندی آن ها از خدمات دولت در راستای محرومیت زدایی خواهد شد.

شاه نظری رئیس اداره بهزیستی شهرستان فومن با اشاره به این که مرکز خدمات بهزیستی مثبت زندگی کد ۳۰۲ در بخش سردارجنگل سومین مرکز در شهرستان فومن است، اظهار کرد: خدمات این مرکز، تمام بخش سردارجنگل و همچنین قسمت هایی از دهستان لولمان را شامل خواهد شد.

وی افزود: در تلاش هستیم با مدیریت منابع و استفاده از ظرفیت خیرین، زمینه بهره مندی حداکثری جامعه هدف از خدمات حمایتی و توانمندسازی توسط بهزیستی را فراهم نماییم.

شکوری مدیر مرکز ۳۰۲ مثبت زندگی بخش سردار جنگل نیز ضمن قدردانی از حضور مدیران استانی و شهرستانی در افتتاح این مرکز، برنامه های خود را تشریح کرد.

وی اظهار کرد: ارزیابی مستمر شرایط جامعه مددجویی به منظور بهبود اوضاع معیشتی و توانمندسازی ایشان در دستور کار قرار دارد.

شکوری بیان کرد: در صدد هستیم تا با بهره گیری از ظرفیت خیرین منطقه سردارجنگل، اداره کل و بهزیستی شهرستان و مجموعه ادارات فومن، ضمن رسیدگی به امور اداری مددجویان و ارائه خدمات آموزشی، زمینه بهبود اوضاع معیشتی از طریق جذب حمایت ها و اشتغالزایی برای جامعه هدف خود را فراهم نماییم.

Share