طراحی سایت در گیلان و رشت | حجم فروش با سایت افزایش می یابد

با ورود سایت بیلدر به استان گیلان کسب و کار ها از رکود خارج شدند و توانستند با سفارش سایت فروش خود را افزایش دهند.

مصاحبه با مدیر شرکت مارکتینگ و طراحی سایت ساز که ایران را در سال های آینده متحول خواهد کرد.

به نقل از سایت ساز سایت بیلدر طبق نظر سنجی های میدانی صورت گرفته از مردم گیلان و رشت، این نتیحه حاصل گردیده است که طراحی سایت در گیلان و همین طور طراحی سایت در رشت در چند ماه گذشته افزایش یافته و مردم تمایل بیشتری برای طراحی سایت پیدا کرده اند.

برخی از شهروندان گیلان به دلیل رکود در کسب و کار ها نمی توانستند مایحتاج روزانه خود را تامین نمایند و روزانه از تعداد محصولات فروشگاهشان نیز کاسته می شد و به دلیل افزایش قیمت ها توانایی خرید مجدد محصول برای فروشگاه خود را نداشتند، اما با به روی کارآمدن شرکت مارکتینگ سایت ساز سایت بیلدر کسب و کار ها رونقی دوباره گرفته اند. شرکت مارکتینگ سایت ساز قبل از شروع فعالیت خود در گیلان، این فرایند مارکتینگ را در استان زنجان نیز تست کرده بود تا با مشکلات موجود در راه مارکتینگ آشنا شود. بعد از موفقیت آمیز بودن پروژه مارکتینگ در زنجان و رشد کسب وکاری منطقه تصمیمی مبنا بر اجرای این پروژه در سایر نقاط کشور صورت گرفته است تا با روش های خلاقانه سایت بیلدر، سایر هم وطنان نیز از از خدمات این شرکت بهره مند شوند.

سرکار خانم سعادتی مدیر مجموعه سایت بیلدر در گفت و گو با ما گفت: به طور معمول هر از گاهی در برخی از کسب و کار ها شاهد رکود هستیم، اما مدیریت این رکود باید در اولویت هر کسب و کاری باشد تا در درازمدت آسیبی به کسب و کار آنها وارد نکند. اما باید به این موضوع توجه کرد که اکثر صاحبان کسب و کار ها توانایی مدیریت بحران ها را ندارند و اطلاعاتی در این زمینه نتوانسته اند کسب کنند، به همین دلیل تیم ما در سایت ساز سایت بیلدر تصمیم گرفته است تا کسب و کار افراد را وارد بستر فضای مجازی کند و افرادی که دچار رکود کاری در یک منطقه یا استان خاصی شده اند بتوانند این رکود کاری را با فروش کالا های خود در بستر اینترنت به سایر نقاط ایران مدیریت کنند و چه بسا سود آوری بیشتری را نیز تجربه کنند.

خبرنگار پرسید، شما چگونه اقدام به مدیریت رکود کاری خواهید کرد؟

سرکار خانم سعادتی در پاسخ گفت: ما با انجام طراحی سایت در استان زنجان ایده خود را به اجرا درآوردیم و بعد از استقبال مردم در زمینه سفارش طراحی سایت، تصمیم گرفتیم تا ایده خود را کشوری کنیم. با تحقیقات انجام شده به این نتیجه رسیدیم که به دلیل موقعیت استان گیلان، گه گاهی کسب و کار ها دچار رکود می شوند و برای خارج شدن از رکود چاره ای جز صبر ندارند. اما با ورود سایت بیلدر به استان گیلان کسب و کار ها از رکود خارج شدند و توانستند با سفارش سایت فروش خود را افزایش دهند.

خبرنگار پرسید، طراحی سایت چه کمکی در خارج کردن کسب ها و کار از رکود دارد؟

سرکار خانم سعادتی در پاسخ گفت: طراحی سایت قدم اول برای خارج کردن کسب و کارها از رکود است. تیم ما در ابتدا اقدام به تحلیل کسب و کار افراد می کند و به آنها پیشنهاد می دهد که چه سایت مناسب شغل آنهاست در ادامه تیم طراحی سایت مشغول طراحی می شوند و تیم بازاریابی نیز اطلاعات لازم را از صاحب کسب و کار دریافت می کنند تا در داخل سایت بارگذاری شوند. بعد از اتمام مراحل طراحی سایت روش های نوین فروش به افراد پیشنهاد داده می شود و افراد می توانند خودشان به تنهایی این روش ها را انجام دهند و بدون هزینه اضافه فروش خود را افزایش دهند. بهترین پیشنهادی که ما به افراد ارائه می کنیم، بهینه سازی سایت برای موتوجور جست و جوی گوگل یا همان سئو (seo) است. اگر افراد تمایل داشته باشند تا کسب و کار خودشان را به صفحه اول گوگل ببرند ما در تیم سایت بیلدر این امکان را فراهم کرده ایم تا افراد بتوانند کلمات مد نظر خودشان برای رتبه گرفتن در گوگل را ارائه نمایند تا بعد از انجام سئو سایت بر روی وب سایت آنها شاهد رتبه گرفتن وب سایت خود در گوگل باشند.

درپایان سرکار خانم سعادتی افزود: ما تلاش خود را می کنیم تا با طراحی سایت در گیلان و رشت و انجام سئو در گیلان بتوانیم کسب و کار افراد را در این بازار بی رونق نجات بدهیم و فروش آنها را چند برابر کنیم، کافی است که افراد به تیم سایت بیلدر اعتماد کنند و شاهد افزایش فروش خود باشند.

Share