مهدی خلیلی سرانجام کنار گذاشته شد

شهردار بندرانزلی برکنار شد | انتخاب بیک زاده به عنوان سرپرست شهرداری

با استناد به نامه مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی منضم به دادنامه معاون دادستان دادسرای عمومی انقلاب اسلامی رشت، حکم تعلیق مهدی خلیلی ابلاغ شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، حسین بیک زاده با رای و نظر اکثریت اعضاء شورای اسلامی به عنوان سرپرست شهرداری بندرانزلی انتخاب شد.

با استناد به نامه مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی منضم به دادنامه معاون دادستان دادسرای عمومی انقلاب اسلامی رشت در خصوص تعلیق مهدی خلیلی شهردار بندرانزلی، صبح امروز شنبه ۱۰ تیرماه جلسه‌ای به منظور تعیین سرپرست شهرداری بندرانزلی در سالن اجتماعات شورا برگزار شد.

در این جلسه که با حضور همه اعضای شورای اسلامی شهر و با رای گیری مخفی برگزار شد، پس از گفت و گو و تبادل نظر اعضای شورا درخصوص گزینه‌های سرپرستی، جناب آقای حسین بیک زاده با ۶ رای اکثریت اعضای شورا به عنوان سرپرست شهرداری بندرانزلی انتخاب و تا تعیین تکلیف وضعیت شهردار یا انتخاب شهردار جدید، وی در این پست خواهد بود.

گفتنی است حسین بیک زاده در حال حاضر رییس سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری بندرانزلی است و از سوابق ایشان میتوان به مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری بندرانزلی، معاون سازمان اتوبوسرانی، کارشناس درآمد، رییس اجرائیات، معاون شهردار ناحیه ۱، شهردار ناحیه ۱، معاون شهردار مرکزی و رییس واحد ساختمانی و شهرسازی نام برد.

Share