حسن احمدی فرد در گفتگو با دیارمیرزا؛

تا به امروز شهردار منتخب انزلی هیچگونه محکومیت کیفری و موثر در دادگاه ندارد

احمدی فرد گفت: تا به امروز شهردار منتخب انزلی هیچگونه محکومیت کیفری و موثر در دادگاه ندارد و ما همچنان منتظر اعلام نظر استاندار محترم برای تایید صلاحیت ایشان هستیم.

به گزارشاختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، حسن احمدی فرد در گفتگو با دیارمیرزا در رابطه با آخرین وضعیت شهردار بندرانزلی گفت: بیش از دوسال است که شرایط احراز شهرداران تغییر کرده و برای تصدی کرسی شهرداری بندرانزلی با جمعیت بیش از صد هزار نفر نیاز به پنج سال مدیریت میانی با مدرک کارشناسی مرتبط می باشد.

عضو شورای شهر انزلی یادآور شد: پیرو همین بخشنامه با صلاحدید استانداران به عنوان عالی ترین فرد اجرایی در استان، فرد منتخب شورای شهر با دو سال و نیم سابقه مدیریت میانی می‌تواند به عنوان شهردار انتصاب شود.

وی ادامه داد: همچنین به ازای داشتن مدارک تحصیلی بالاتر از کارشناسی، یک سال از سابقه مدیریت میانی مورد نیاز کاسته می‌شود.

احمدی فرد به دیارمیرزا گفت: در خصوص نحوه محاسبه مدیریت میانی، دستورالعمل وزارت کشور که مربوط به سابقه حضور افراد در شورای شهر و شهرداری و فرمانداری و غیره… است، کاملا شفاف و مشخص بیان شده است.

عضو شورای شهر انزلی اظهار کرد: اما برای چگونگی تشخیص سمت های هم سطح در بخش خصوصی هیچگونه دستورالعملی توسط وزارت کشور ابلاغ نشده است و بعضا استانداری ها برای معادل سازی سابقه مدیریتی افراد به عنوان منتخبین شهرداری، مدارک را به وزارت کشور ارسال می‌کنند.

وی با بیان اینکه مهدی خلیلی به عنوان کارمند شاغل در شهرداری با سابقه مدیرعاملی سازمان تاکسیرانی و حمل و نقل و با داشتن مدرک کارشناسی ارشد مدیریت انسانی که رشته مرتبط می باشد به اتفاق آراء به عنوان شهردار بندرانزلی انتخاب شده است، افزود: تا به امروز ایشان هیچگونه محکومیت کیفری و موثر در دادگاه ندارد و ما همچنان منتظر اعلام نظر استاندار محترم برای تایید صلاحیت ایشان هستیم.

Share