مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان؛

شعاردهندگان «زن، زندگی، آزادی»؛ بزرگترین دشمنان زن و زندگی و آزادی هستند

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان، شعاردهندگان زن و زندگی و آزادی را ضد زن ترین افراد دانست که ایران را مرده می خواهند و به دنبال اسارت زنان و مردان در زنجیرهای شهوت و زشتی هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، حجت الاسلام والمسلمین سعید مهدوی امروز پنجشنبه در نشست خبری سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی که در جوار مزار میرزا کوچک خان جنگلی برگزار شد، اظهار کرد: سردار جنگل مبلغ دین و مروج ایمان و امید در زمانه خویش بود و زمانی رسالت خود به عنوان مرد خدا را به نحو احسن انجام داد که شیطان های بزرگ و دشمنان اسلام و ایران سعی داشتند ایمان و امید ملت ما را از بین ببرند.

وی میرزا کوچک خان را مبلغی بزرگ برای اسلام ناب محمدی و مبارزی در مقابل فرهنگ تبلیغی اسلام آمریکایی – انگلیسی هویت سوز، استکباری، استعمارپذیر و منفعل دانست و افزود: به تعبیر رهبر انقلاب، میرزا کوچک خان مینیاتوری از جمهوری اسلامی را در رشت و در منطقه گیلان ایجاد کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به راهبردها و رویکردهای ۱۸گانه فعالیت ها و عملیات های نهضت تبلیغ طی سال گذشته، عنوان کرد: این فعالیت ها و عملیات ها با راهبردها و رویکردهایی شامل هدایت هیئت ها و تشکل های دینی برای ظهور و بروز اجتماعی، هویت بخشی ملی و انقلابی، پالایش و رشد شبکه تبلیغ، تعظیم شعائر دینی، نهضت پیشرفت بانوان، حمایت از تشکل های دینی، تعامل با دستگاه های فرهنگی، توسعه زیرساخت های فرهنگی به نفع تشکل های دینی، حمایت از فعالیت های قرآنی، موج آفرینی در فضای مجازی، تقویت وحدت اسلامی، نشست های تبیینی در حوزه جهاد تبیین حول محور موضوعات اولویت دار از جمله جمعیت و خانواده و عفاف و حجاب و… ساماندهی شده است.

مهدوی از برگزاری ۱۲ نشست و کارگاه آموزشی و توجیهی نقد نحله های انحرافی نیز خبر داد و خاطرنشان کرد: کارگاه آموزشی جهاد تبیین را برای اقشار تاثیرگذار در استان با محوریت جوانی جمعیت با حضور ۲۳۹۳ شرکت کننده از تشکل های دینی و مداحان و مبلغین و مبلغات و معلمان و پزشکان و پرستاران و ماماها و کارشناسان و مجریان صدا و سیما و کارگردانان و… را برگزار کردیم.

وی با تاکید بر اینکه این افراد فرهنگ سازی و برطرف کردن گره های ذهنی مردم در حوزه فرزندآوری را بر عهده خواهند داشت، یادآور شد: برای مقابله با جنگ شناختی دشمن عملیات های موج آفرین و رسانه ای همچون جشن تکلیف بیش از ۳۵۰۰ دختر دانش آموز با هدف ارتقای هویت اسلامی و استحکام حیا و عفاف و ترویج ایمان و امید در نسل آینده انجام شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به برگزاری رویداد «دختران حاج قاسم» با محوریت عفاف و حجاب و تربیت فرماندهان فعال فرهنگی گفت: ۲۰۰ نفر از زنان و دختران استان در این رویداد حضور داشتند.

مهدوی با اشاره به برپایی نشست ها و اردوها و کارگاه های دانش افزایی با بهره گیری از چهره های شاخص استانی و ملی جهت تقویت شبکه اجتماعی زنان و دختران، بیان کرد: این نشست ها برای تاکید و اصرار بر رسم دیرینه و سنت ایرانی و اسلامی عفاف و حجاب بوده است

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان خواستار اقدامات ایجابی دستگاه های فرهنگی برای مقابله با بی حجابی و بی عفتی شد و افزود: البته در این هجمه ترکیبی دشمن که برای نشر ناهنجاری های زشت اجتماعی همچون کشف حجاب است، نباید شاهد سستی و انفعال و غفلت ورزی دستگاه های بازدارنده باشیم.

وی با تاکید بر اینکه چراکه در زمان هجوم دشمن همان اندازه که کار ایجابی لازم است، کار سلبی و صیانتی و بازدارنده نیز توسط دستگاه های متولی ضرورت دارد، افزود: اگر این مهم توسط دستگاه های متولی اتفاق نیفتد، جرات و جسارت عده بسیار محدودی برای مانور بی حیایی و بی حجابی به آرامش عمومی و امنیت اخلاقی آحاد مردم صدمه می زند.

مهدوی با اشاره به شیوع ویروس خطرناک بی حجابی و بی عفتی توسط رسانه های کشورهای دشمن ملت ایران، یادآور شد: اگر به سرعت و فوری و گسترده و قاطع جلوی آن گرفته نشود، تمامی همت های دستگاه های فرهنگی خنثی می شود و لذا سازمان تبلیغات اسلامی که وظیفه تبلیغ و نشر و ترویج خوبی ها را بر عهده دارد، تمام تلاش خود را در حوزه تبلیغ خوبی ها و تقبیح بدی ها انجام خواهد داد.

وی از اجرای طرح ارزیابی و اعطای مدرک عمومی و تخصصی حفظ قرآن کریم و طرح تربیتی استعدادهای قرآنی و تربیت کادر متخصص قرآن و برپایی کارگاه های سبک زندگی قرآنی و برگزاری محافل انس با قرآن خبر داد و گفت: روز عرفه و عید غدیر موجب ترویج ایمان و امید است و لذا سال گذشته در ۲۲۱ نقطه استان مراسم دعای عرفه را برگزار کردیم که امسال نیز برگزار می شود.

مهدوی با اشاره به پیشتازی مردم گیلان در جهت احیای سنت مغفول مانده اطعام غدیریه، اضافه کرد: سنت اطعام غدیریه که مورد تاکید اهل بیت(ع) است از سال ۹۲ در گیلان آغاز شده و سال گذشته توسط تشکل های دینی در ۳۱۶ نقطه استان اجرا و بیش از ۱۵۰ هزار پرس غذا توزیع شد.

وی با اشاره به احیای روضه های خانگی طی سال های اخیر، تاکید کرد: سازمان تبلیغات اسلامی در کنار اقدامات سنتی موثر، فعالیت های خلاقانه تبلیغی با محوریت معرفی الگوی سوم زن مسلمان و نهضت پیشرفت بانوان را دنبال می کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان دشمنان اسلام و ایران اسلامی را دشمنان انسانیت دانست و ادامه داد: در دورانی که تمدن وحشی غربی درصدد زدودن هویت الهی و انسانی آحاد مردم جهان است و دشمنی خاصی با ایران دارد که به دنبال تمدن سازی نوین اسلامی است.

وی با اشاره به اهمیت جهاد تبیین به عنوان مطالبه رهبر انقلاب، تصریح کرد: ملت ایران ملتی قوی و مومن و استقلال طلب است و هرگز ذلت استثمار را نمی پذیرد، اما شبکه گسترده رسانه ای دشمن برای ایجاد یاس و ترس در ملت ایران یک مهندسی پر هزینه و قوی و وسیعی را در حوزه جنگ شناختی به راه انداخته و متاسفانه در برخی از حوزه ها موفق بوده لذا باید برای دفاع از ایران قوی و رسیدن به قلل پیشرفت و تمدن سازی، اهل ایمان و مروج امید باشیم.

مهدوی با تاکید بر اینکه دشمن در دوران دفاع مقدس خاک ایران را نشانه گرفته بود که با جانفشانی شهدا و ایثارگران به عقب رانده شد، اما در جنگ شناختی امروز، قصد دشمن تصرف هویت و باور ملت ایران به ویژه بانوان است، افزود: شعاردهندگان «زن، زندگی، آزادی» خود بزرگترین دشمنان زن و زندگی و آزادی هستند و این افراد نه هویت زن برایشان مهم است و نه زندگی و حیات طیبه را طلب می کنند و نه به آزادی حقیقی که همانا وارستگی و رها شدن از قیود حیوانی و شهوانی است اعتقاد دارند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان، شعاردهندگان زن و زندگی و آزادی را ضد زن ترین افراد دانست که ایران را مرده می خواهند و به دنبال اسارت زنان و مردان در زنجیرهای شهوت و زشتی هستند و خاطرنشان کرد: سازمان تبلیغات اسلامی جهاد تبیین در حوزه جمعیت و فرزندآوری را اولویت خود می داند و در این امر پیشتاز است.

وی در مورد جوانی و جمعیت گفت: کسانی که به قوم گلیک علاقه دارند به جمعیت جوانی استان بیشتر توجه داشته باشند.

Share