فرمانده انتظامی لاهیجان خبر داد؛

دستگیری عاملان عربده‌کشی، درگیری و مجروحیت شهروند لاهیجانی

فرمانده انتظامی لاهیجان از دستگیری ۲ نفر که ضمن عربده‌کشی و درگیری با یک شهروند او را با سلاح سرد مجروح کرده‌اند در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سرهنگ «حمید محمدی‌نسب» در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اخلال در نظم عمومی و ارعاب شهروندان را خط قرمز مجموعه انتظامی اعلام کرد و اظهار داشت: پلیس قاطعانه و بدون اغماض با هرگونه تحرک سوء اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت برخورد می‌کند.

وی در ادامه گفت: شب گذشته در پی تماس مردمی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر اینکه دو جوان ضمن عربده‌کشی و ایجاد مزاحمت برای مردم با یک شهروند در حوزه کلانتری ۱۱ درگیر شده‌اند، بلافاصله ماموران انتظامی به آدرس این مکان اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان با بیان اینکه پس از حضور پلیس در محل اعلامی مشاهده شد، متهمان با سلاح سرد یک نفر را مجروح کرده‌اند، افزود: با اقدامات پلیسی صورت گرفته این افراد دستگیر شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به حالت غیر طبیعی این افراد در هنگام درگیری، افزود: متهمان ۲۳ و ۲۵ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

سرهنگ محمدی‌‎نسب در پایان با تاکید بر اینکه مقابله با مخلان نظم و امنیت عمومی و افزایش احساس امنیت برای شهروندان همواره در دستور کار پلیس قرار دارد، بیان داشت: به هیچ عنوان اجازه نمی‌دهیم هیچ فردی آرامش و امنیت مردم را به خطر بی‌اندازد.

Share