تبلیغات یا اکسپلور؟ کدام به جذب واقعی فالوور کمک می کند؟

جذب فالوور از تبلیغات و اکسپلور اینستاگرام مزایا و معایب خودش را دارد که قصد داریم در این مقاله آن ها را بررسی کنیم.

تبلیغات یا اکسپلور

همه صاحبین کسب و کارهای اینستاگرامی دوست دارند روز به روز فالوورهای بیشتری برای پیج شان جذب کنند. راه های زیادی برای جذب فالوور وجود دارد اما در این شرایط اقتصادی خیلی مهمه که با کمترین هزینه این کار انجام شود. به طور کلی دو راه برای جذب فالوور وجود دارد که راه اول تبلیغات است که نیاز به بودجه زیاد دارد و راه دوم جذب فالوور به صورت طبیعی و اورگانیک است. در واقع با توجه به وسعت کسب و کارتان و بودجه ای که دارید باید یک مدل را برای جذب فالوور انتخاب کنید.

جذب فالوور از تبلیغات و اکسپلور اینستاگرام مزایا و معایب خودش را دارد که قصد داریم در این مقاله آن ها را بررسی کنیم. اگر تا انتهای این مقاله همراه ما باشید می توانید تصمیم خود را برای افزایش فالوور پیج تان بگیرید که آیا هزینه کنید و یا از روش های رایگان برای این کار استفاده کنید. پس پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

چگونه خیلی سریع پست های خود را به اکسپلور ببریم؟

اگر قصد دارید تمام پست های جدیدی که منتشر می کنید را سریعا وارد اکسپلور کنید در حال حاضر فقط یک راه بیشتر ندارید. آن هم استفاده از پکیج های ورود به اکسپلور است. سایت اینبو بهترین سایت خدمات اینستاگرام در ایران خدمات ورود تضمینی به اکسپلور اینستاگرام را به شما ارائه می دهد. با پرداخت هزینه های بسیار پایین نسبت به تبلیغات می توانید پست های خود را به صورت قطعی وارد اکسپلور کنید. برای اطلاعات بیشتر می توانید خرید اکسپلور اینستاگرام سایت اینبو را در گوگل سرچ کنید.

جذب فالوور از طریق تبلیغات در اینستاگرام

جذب فالوور از تبلیغات در اینستاگرام

یکی از بهترین و سریع ترین روش ها برای جذب فالوور اینستاگرام این است که پیج خود را در اینستاگرام تبلیغ کنید. اما به این سادگی ها هم نیست! برای تبلیغات در اینستاگرام هم باید تجربه کافی داشته باشید و هم اینکه به اندازه کافی بودجه داشته باشید. قطعا اگر کسب و کار شما کوچک باشد از پس هزینه های تبلیغاتی بر نمی آیید. در ادامه در مورد مزایا و معایب تبلیغات در اینستاگرام بیشتر به شما توضیح می دهیم.

مزایای جذب فالوور از طریق تبلیغات در اینستاگرام

مهمترین مزیت جذب فالوور از طریق تبلیغات این است که خیلی سریع می توانید فالوورهای پیج تان را افزایش دهید. در واقع جذب فالوور در یک روز برای پیج تان اتفاق می افتد. از مزیت های دیگر تبلیغات در اینستاگرام جذب فالوور هدفمند است اما به شرط اینکه هم تبلیغ تان خوب باشد و هم در پیج های مرتبط تبلیغ کنید. از مزایای دیگرش می توان به معروف شدن برندتان اشاره کرد. با تبلیغات در اینستاگرام خیلی سریع می توانید برندتان را معروف کنید البته به شرط اینکه در پیج های پر مخاطب تبلیغ کنید تا برند شما در معرض دید افراد زیادی قرار بگیرد.

معایب جذب فالوور از طریق تبلیغات در اینستاگرام

خب میرسیم به معایب جذب فالوور از طریق تبلیغات در اینستاگرام! یکی از معایب تبلیغات در اینستاگرام این است که نیاز به بودجه زیاد دارید. خیلی وقت ها اگر نتوانید درست تبلیغ کنید بودجه زیادی را ممکن است از دست بدهید. در آخر هم بازخورد خوبی نگیرید! این یعنی از دست دادن مقدار زیادی پول… از معایب دیگر تبلیغات در اینستاگرام می توان به جذب فالوور فیک یا غیرهدفمند اشاره کرد.

خیلی وقت ها ممکن است فالوورهایی که جذب می کنید اصلا برای شما هدفمند نباشد! در واقع ممکن است خیلی از افراد فقط از روی کنجکاوی پیج شما را فالو کنند. در این صورت یا ریزش فالوور زیادی را تجربه خواهید کرد و یا ممکن است آن ها به فالوور فیک تبدیل شوند. از طرفی ممکن است صاحبین پیج هایی که بهشان تبلیغات داده اید برای شما فالوور فیک بزنند. این کار را می کنند تا نشان دهند تبلیغات در پیج شان بازدهی خوبی دارد تا شما دوباره ترغیب شوید بهشان تبلیغ بدهید.

در کل اگر تجربه کافی برای تبلیغات در اینستاگرام نداشته باشید ضررهای زیادی را باید متحمل شوید.

جذب فالوور از طریق اکسپلور اینستاگرام

جذب فالوور از طریق اکسپلور

جذب فالوور از طریق اکسپلور مزایای زیادی برای شما خواهد داشت. مهمترین مزیتی که برای شما دارد جذب فالوور واقعی و هدفمند است. از طریق اکسپلور اینستاگرام به راحتی می توانید سیل عظیمی از مخاطبان هدف تان را روانه پیج تان کنید و درآمد فوق العاده ای را برای خود رقم بزنید. بسیاری از کسب و کارهای اینستاگرامی هم به جای پرداخت هزینه برای تبلیغات تمایل دارند روی اکسپلور اینستاگرام سرمایه گذاری کنند. قبل از هر چیز بهتر است با مزایای افزایش فالوور از طریق اکسپلور بیشتر آشنا شوید.

جذب فالوور واقعی و هدفمند

مهمترین مزیت اکسپلور برای شما این است که از طریق آن می توانید فالوورهای واقعی و هدفمند جذب کنید. اگر پست های شما وارد اکسپلور شود بازدید بالایی خواهد گرفت و در نهایت فالوورهای پیج تان افزایش پیدا می کند. این در حالیست که از طریق تبلیغات نمی توانید همیشه فالوور واقعی و هدفمند جذب کنید. چون همانطور که قبلا اشاره کردیم خیلی وقت ها افرادی که از طریق تبلیغات وارد پیج تان می شوند ممکن است از روی کنجکاوی پیج تان را فالو کنند.

ذخیره بودجه و کاهش هزینه های تبلیغاتی

اگر روی جذب فالوور از اکسپلور اینستاگرام تمرکز کنید به هیچ وجه نیاز نیست همیشه هزینه کنید. دیگر نیاز نیست بودجه زیادی را برای تبلیغات در اینستاگرام کنار بگذارید. به همین دلیل بودجه شما ذخیره می شود و می توانید در جهت بهبود محتوای پیج تان خرجش کنید. پس اگر توان پرداخت هزینه های تبلیغاتی را ندارید بهتر است از همین حالا روی جذب فالوور از اکسپلور تمرکز کنید.

افزایش تعامل کاربران با پیج شما

از دیگر مزایای جذب فالوور از اکسپلور می توان به افزایش نرخ تعامل در پیج تان اشاره کرد. اگر بتوانید پست های خود را روانه اکسپلور کنید مخاطبان زیادی به پیج شما می آیند و پروفایل ویزیت، ریچ و ایمپرشن کلی پیج تان بالا خواهد رفت. این قضیه به اکسپلور رفتن پست های جدید شما نیز کمک بسیاری می کند. اگر اینستاگرام متوجه بالا رفتن نرخ تعامل پیج تان شود تقریبا کار تمام شده است و پیج شما اکسپلور خور می شود. یعنی تمام پست هایی که در آینده قصد دارید منتشر کنید وارد اکسپلور می شود.

افزایش فروش محصولات و افزایش درآمد

مطمئن باشید زمانی که فالوورهای واقعی پیج تان بیشتر شود به مرور زمان هم درآمد شما افزایش خواهد داشت. چون همیشه افزایش تعداد مشتریان به افزایش درآمدتان ختم می شود. اگر بتوانید پست های خود را به اکسپلور ببرید قطعا روز به روز هم فالوورهای بیشتری دریافت می کنید و هم فروش تان افزایش پیدا می کند. در نهایت اکسپلور می تواند به افزایش درآمدتان از اینستاگرام کمک بسیاری کنید.

جمع بندی مقاله

در این مقاله تفاوت تبلیغات در اینستاگرام و جذب فالوور از طریق اکسپلور اینستاگرام را به شما گفتیم. دیدید که هر کدام چه مزایا و معایبی دارند. این دقیقا بستگی به خودتان و کسب و کارتان دارد که کدام را انتخاب کنید. اما به نظر ما جذب فالوور از طریق تبلیغات در اینستاگرام به صورت موقتی است یعنی تا زمانی که هزینه کنید می توانید فالوور جذف کنید. اما جذب از اکسپلور می تواند دائمی و بدون هزینه برای شما باشد. امیدواریم از این مقاله هم استفاده کافی را برده باشید. منتظر نظرات شما هستیم.

Share