عضو شورای شهر رشت خواستار شد؛

استاندار گیلان به موضوع حقوق و دستمزد پرسنل آبفا ورود کند

رضویان بیان کرد: از استاندار محترم بعنوان نماینده عالی دولت در استان و شورای مدیران ارشد صنعت آب و برق گیلان خواستارم به موضوع حقوق و دستمزد پرسنل آبفا ورود کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سیدحسین رضویان عضو شورای اسلامی شهر رشت در خصوص وضعیت حقوق و دستمزد پرسنل شرکت آب و فاضلاب اظهار کرد: همه انتظار داریم تا مسائل آب و فاضلاب شهر رشت در بهترین وضعیت خود مدیریت شود اما کسی می‌پرسد و یا می‌داند پرسنل آبفا چند ماه است حقوق و مزایای خود را در یافت نکرده و زندگی‌شان را چگونه می‌گذرانند؟

عضو شورای شهر رشت افزود: یکایک کارمندان و کارگران شرکت آب و فاضلاب شهروندان این شهر هستند و بنابر وظیفه قانونی خویش بعنوان نماینده مردم در پارلمان شهری خود را ملزم می‌بینم که از حقوق ایشان دفاع کنم.

وی در ادامه بیان کرد: بر کسی پوشیده نیست در تحقق مدیریت جامع شهری برای ارائه خدمت به هنگام و در خورشان به شهروند می‌بایست نیرو و انرژی دستگاه‌های خدمت رسان در هم پوشانی و هم افزایی یکدیگر طراحی و تجمیع شود اما هنگامی که چند ماه یک کارمند و یا یک کارگر دستمزد خود را دریافت نکرده است چگونه انتظار داریم تا ادای وظایفش را در نهایت کوشایی و دقت بعمل آورد.

 رضویان در انتها گفت: همه می‌بایست به شرکت آب و فاضلاب کمک کنیم و در این ارتباط از استاندار محترم بعنوان نماینده عالی دولت در استان و شورای مدیران ارشد صنعت آب و برق گیلان خواستارم به موضوع حقوق و دستمزد پرسنل آبفا ورود نموده و با تمهید تسهیلات مالی و رایزنی با شرکت مهندسی آب و فاضلاب ایران جهت بهرمندی متناسب از پرداخت کمک زیان دولتی در کمک به حل این مسئله مشارکت نمایند.

Share