رئیس کل دادگستری گیلان؛

۹۹ درصد شرکت راد کابل شمال آماده بهره برداری | فرصت ۲ هفته ای به مسئولان

نشست ستاد اقتصاد مقاومتی به ریاست حجت الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی رئیس کل دادگستری استان با موضوع رفع مشکلات شرکت راد کابل شمال صبح امروز برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، حجت الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی رئیس کل دادگستری استان با اشاره به بازدیدی که مسئولان قضایی از این واحد تولیدی داشتند و نشستی که در دادگستری استان پیرامون وضعیت شرکت راد کابل شمال برگزار شد گفت: متاسفانه مصوبات این جلسه اجرایی نشد و اقدامی نیز در راستای رفع مشکلات شرکت صورت نگرفت.

وی با بیان اینکه ۹۹ درصد از این واحد تولیدی آماده بهره برداری بوده و تنها در یک درصد از آن اخلال ایجاد شده است، اظهار داشت: در طی سالهایی که مسئولان در جهت حل این معضل اقدام نکرده‌اند پول و سرمایه ملی این کشور راکد مانده و هیچ بهره اقتصادی حاصل نشده است.

رئیس شورای قضایی استان در ادامه افزود: قرارداد سرمایه گذار با بانک، قرارداد مشارکت بوده و بانک حق توقیف کل اموال این شخص و کارخانه را ندارد.

وی با تاکید بر آزادسازی اموال و وثیقه‌های سرمایه گذار تصریح کرد: این فرد تاکنون تمام تسهیلات دریافتی از بانک‌ها را در محل خود هزینه نموده و صلاحیت و دانش راه اندازی و ادامه این خط تولید را داراست.

این مقام ارشد قضایی در پایان به مدیران و مسئولان متولی دو هفته فرصت داد تا طی مدت زمان ۱۴ روز راهکارهای قانونی برون رفت از این معضل را با مشارکت سرمایه گذار ارائه دهند و در غیر این صورت دستگاه قضایی از طریق قانونی اقدام خواهد کرد.

Share