شهردار لولمان خبر داد؛

کاهش میزان زباله در لولمان | اجرای طرح ساماندهی و تفکیک زباله از مبدا

اسدالله عباسی عصر به طور سر زده با حضور در شهرداری لولمان ضمن دیدار با کارکنان این شهرداری، آخرین وضعیت ساماندهی پسماند شهر لولمان و کوچصفهان را با حضور کارشناسان مربوطه مورد بررسی قرار داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، شهردار لولمان در بازدید سر زده استاندار از شهر لولمان گفت: توانستیم در ۶ ماهه گذشته برای موضوع پسماند اقدامات خوبی را انجام دهیم.

رحمان حسین نیا با بیان این مطلب که شهر لولمان از شهر‌های گذری استان است، یادآور شد: در ایام‌تعطیلات شاهد حضور مسافران زیادی در این شهر هستیم زیرا این شهر یکی از کریدور‌های اصلی و محورهای مواصلاتی استان است که تردد زیادی در آن صورت می‌گیرد و به همین منظور نیازمند نگاه ویژه مسئولان به این شهر هستیم.

وی حضور استاندار به همراه معاون عمرانی استانداری را در شهرداری لولمان نشان از اهمیت شهری لولمان دانست و گفت: بازدید استاندار گیلان برای شهر ما بسیار سبب دلگرمی شد و از ایشان سپاسگزاریم.

حسین نیا با بیان این مطلب که در گزارش ارائه شده به استاندار در بازدید روز چهارشنبه از کاهش میزان زباله در لولمان خبر داد گفت: در شش، ماه گذشته با تفکیک از مبدا توانستیم در مدت ۶ ماه میزان زباله را از ۸ تن به ۶ تن تقلیل دهیم.

وی گفت: به دستور استاندار محترم گیلان دکتر عباسی یک شرکت خصوصی در خصوص ساماندهی و تفکیک زباله از مبدا در شهر لولمان و کوچصفهان کار خود را آغاز خواهد کرد که این شرکت‌ها دارای طرح‌هایی در خصوص ریجکتی و تفکیک زباله از مبدا هستند و به صورت آزمایشی این طرح در مدت زمان یک هفته انجام و نتیجه آن را به استانداری اعلام خواهیم کرد و امیداریم که با این روش مشکل پسماند در لولمان و بخش کوچصفهان حل شود.

 

Share