شهردار رشت تاکید کرد؛

نسبت به جانمایی و نصب ایستگاه‌های اتوبوس جدید ظرف ۲ ماه آینده اقدام شود

شوقی با بیان اینکه لازم است نسبت به جانمایی و نصب ایستگاه‌های اتوبوس جدید سطح شهر ظرف دوماه آینده اقدام شود اضافه کرد: ایستگاه‌های اتوبوس باید در شأن مردم فهیم شهر رشت باشند و شهرداری هم دقیقا به همین علت برای نوسازی ایستگاه‌ها اقدام کرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رحیم شوقی شهردار رشت روز چهارشنبه سوم خرداد ۱۴۰۲ از سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت بازدید به عمل آورد و از نزدیک در جریان چگونگی خدمات‌رسانی به شهروندان پیشرفت برنامه‌ها و اقدامات در دست اقدام این سازمان قرار گرفت.

شهردار رشت در این بازدید ضمن اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت با شرکت اطمینان پرداخت ایرانیان جهت ارائه برخی خدمات رفاهی تصریح کرد: ارائه امکانات رفاهی و شغلی برای رانندگان تاکسی و حمل و نقل درون شهری رشت ضرورت است و باید در اولویت قرار گیرد.

شوقی در ادامه با بیان اینکه لازم است نسبت به جانمایی و نصب ایستگاه‌های اتوبوس جدید سطح شهر ظرف دوماه آینده اقدام شود اضافه کرد: ایستگاه‌های اتوبوس باید در شأن مردم فهیم شهر رشت باشند و شهرداری هم دقیقا به همین علت برای نوسازی ایستگاه‌ها اقدام کرده است.

وی برنامه‌ریزی در راستای واگذاری حمل و نقل عمومی به بخش خصوصی را نیز خواستار شد و تصریح کرد: باید نظم لازم در ورود و خروج اتوبوس‌ها به ایستگاه‌ها رعایت و در مورد ساعات فعالیت ناوگان در چارچوب مشخص به مردم اطلاع‌رسانی شود.

شهردار رشت ادامه داد: از آنجا که اعتماد شهروندان به منظور استفاده از وسائط حمل و نقل عمومی با نظم بخشی، ارتقا و کیفیت ناوگان امکان‌پذیر است بنابراین رویکرد ما در سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت باید بر همین مبنا استوار باشد.

شوقی با تاکید بر اینکه هیچ گونه کوتاهی در اجرای کارها در زمان مشخص شده پذیرفتنی نیست و با خاطیان برخورد قاطع خواهد شد افزود: چشم‌انداز ما در مجموعه مدیریت شهری خدمت درست و صادقانه به شهروندان است به همین علت همه باید با حفظ اتحاد و روحیه همدلی تلاش کنند این هدف مهم به صورت مستمر و به درستی محقق شود.

لازم به ذکر است طبق تفاهم‌نامه سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت با شرکت اطمینان پرداخت ایرانیان قرار است به رانندگان و اعضای خانواده آنان خدمات رفاهی نظیر کالا کارت تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان، خدمات اقلام مصرفی خودرو با نرخ تعاونی، خدمات بیمه‌ای با شرایط بلند مدت و خدمات بیمه اجتماعی و بازنشستگی اعطا شود که با دستور ویژه شهردار رشت مقرر شد کلیه مفاد این تفاهمنامه در اسرع وقت و به طور تمام و کمال اجرایی شود و از رانندگان حمایت‌های رفاهی لازم به عمل آید.

Share