در جلسه شورای اداری به ریاست شهردار رشت تاکید شد؛

فعال شدن طرح‌های راکد و نیمه تمام تا اعطای ماموریت ویژه به مدیران

جلسه شورای اداری شهرداری رشت با اولویت بهبود وضعیت پروژه‌های شهری، اجماع و تعیین تکلیف پروژه‌های راکد و نیمه تمام امروز دوشنبه یکم خرداد ۱۴۰۲ به ریاست رحیم شوقی شهردار رشت و با حضور معاونان و برخی مدیران شهری برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، جلسه شورای اداری شهرداری رشت با اولویت بهبود وضعیت پروژه‌های شهری، اجماع و تعیین تکلیف پروژه‌های راکد و نیمه تمام امروز دوشنبه یکم خرداد ۱۴۰۲ به ریاست رحیم شوقی شهردار رشت و با حضور معاونان و برخی مدیران شهری برگزار شد.

در این جلسه پروژه‌های معاونت حمل و نقل و امور زیربنایی به تفصیل مورد بررسی قرار گرفت و موانع عدم اجرا و تکمیل طرح‌ها تعیین تکلیف شد.

همچنین پیگیری مباحث مرتبط با پروژه بهسازی لندفیل سراوان، پروژه پارک ۴۵۰ هکتاری لاکان، تعیین تکلیف بازگشایی خیابان سیمرغ به شهرک مهر، تعیین تکلیف تبدیل وضعیت نیروهای ایثارگری، تعیین تکلیف قراردادهای باز شهرداری و شکل‌گیری بستر مناسب به منظور ایجاد واحد متمرکز امور پیمان‌ها و قراردادها از دیگر مواردی است که در حضور شهردار رشت مورد بررسی قرار گرفت و برای رسیدن به یک خروجی مناسب ماموریت‌های ویژه‌ای به مدیران مربوطه محول شد.

Share