حجت الاسلام مدنی؛

عمر «آیت الله احسانبخش» با جهاد سپری شد | ایشان تحول گرا و خستگی ناپذیر بود

کارشناس مسائل فرهنگی و دینی با بیان اینکه «آیت الله احسانبخش» دارای شخصیت ملی بود، گفت: عمر ایشان با جهاد سپری شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، حجت الاسلام محمد مدنی ظهر شنبه در مراسم گرامیداشت جانباز شهید آیت الله احسانبخش در مصلای رشت اظهار کرد: شهید آیت الله احسانبخش شخصیتی انقلابی، جهادی، متدین و اهل تقوا بودند.

وی با بیان اینکه خرداد، ماه پرخاطره ای برای مردم ایران است، افزود: اعلام عزای عمومی در ۱۵ خرداد توسط امام راحل نشان دهنده اهمیت این ایام است.

این کارشناس مسائل فرهنگی و دینی با بیان اینکه آیت الله احسانبخش دارای شخصیت و چهره ملی بود، گفت: شهید احسانبخش خدمت رسانی برای ایران اسلامی را سر لوحه کار خویش قرار داده بود.

مدنی با بیان اینکه آیت الله احسانبخش عالمی متحرک و محرکی بود، اضافه کرد: آیت الله احسان بخش تحول گرا، بصیر، خستگی ناپذیر، پاسخگو و عامل بود.

وی ادامه داد: آیت الله احسان بخش اهل علم، حِلم، تلاش، جهاد و تقوا بود و آن را در جامعه نیز و گسترش می‌داد.

این کارشناس مسائل فرهنگی و دینی با بیان اینکه آیت الله احسانبخش عالم به زمان بود، گفت: راه رستگاری و خوشبختی از مسیر آگاهی و بصیرت می‌گذرد و ایشان هم از این مسیر گذشت.

مدنی با بیان اینکه چراغ حق خاموش شدنی نیست، اضافه کرد: جامعه همیشه در تیررس فتنه و شبهات و نفاق قرار دارد و باید بسیار هوشیار و اهل بصیرت باشد.

وی با تاکید بر لزوم حق طلبی در مقابل فتنه‌ها و باطل، افزود: بصیرت افزایی، آگاهی بخشی و تقواپیشگی منجر به تشخیص حق و باطل می‌شود.

کارشناس مسائل فرهنگی و دینی با بیان اینکه برخی خواص به دلیل بی تقوایی در دام باطل می‌افتند، گفت: عدم درک و فهم سیاسی و ولایی از سوی برخی خواص منجر به گمراهی آنها شده است.

مدنی با بیان اینکه آیت الله شهید احسان بخش بصیر و اهل تقوا بود، اضافه کرد: علمداری زیر پرچم ولایت با بصیرت و تقواپیشگی تحقق می‌پذیرد.

وی با اشاره به روحیه جهادی آیت الله احسان بخش، افزود: تمام عمر آیت الله احسان بخش با جهاد سپری شد.

این کارشناس مسائل فرهنگی و دینی با بیان اینکه دشمن غیرت دینی جامعه را هدف قرار داده است، گفت: دشمن دنبال کم رنگ کردن وصایای شهدا و توصیه‌های بزرگان دین است.

Share