مدیرعامل برق گیلان؛

سهمیه مشترکان شرکت برق منطقه ای گیلان در سه وضعیت تنظیم و ابلاغ شد

جلسه هم اندیشی و همکاری با صنایع برای گذر از اوج مصرف برق تابستان با حضور مسئولان امر و جمع کثیری از فعالان بخش صنعت استان گیلان به میزبانی شرکت توزیع نیروی برق گیلان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، بهمن داراب زاده مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان ضمن قدردانی از همکاری خوب صنایع گفت: با همکاری و مشارکت خوب صنایع، ضمن تداوم تولید و همراهی و همدلی شهروندان عزیز در استفاده بهینه از انرژی برق در سال گذشته، برق بخش های خانگی و مراکز مهم و حیاتی بدون اعمال هیچ گونه خاموشی تامین شد.

داراب زاده گفت: با توجه به هماهنگی شرکت توانیر و مدیریت شبکه برق با سازمان صنعت و معدن، در سال جاری سهمیه مشترکان شرکت برق منطقه ای گیلان در سه وضعیت شرایط هشدار، اضطرار و بحرانی تنظیم و ابلاغ شده است.

وی افزود: انتظار می رود با توجه به تجربه سال قبل و اجتناب ناپذیر بودن مدیریت بار، صنایع استان برنامه تعطیلات و تعمیرات خود در تابستان را با هماهنگی این شرکت برنامه ریزی و اجرا نمایند.

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان گفت: با توجه به تجربه روز دنیا در زمینه روش های خودتامین برق و همچنین استفاده از انرژی تجدیدپذیر، توصیه می شود صنایع استان گیلان از این روش های تامین برق استفاده کنند.

وی افزود: امیدواریم مانند سال گذشته، علاوه بر سهمیه های اعلامی در ایام تابستان، صنایع استان بتوانند از ساعت ۱۲ شب تا ۸ صبح مصرف برق داشته باشند.

گفتنی است که در راستای همکاری بیشتر با صنایع، نشستی با حضور مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان و اکبر تطهیری مقدم، دبیر و مدیر اجرایی انجمن مدیران صنایع استان گیلان(سمن) در دفتر مدیر عامل برق گیلان برگزار شد و در این جلسه در خصوص راهکار های مختلف تعامل بهتر با صنایع، بحث و بررسی شد.

Share