با حکم حمیدرضا مسکنی؛

سرپرست معاونت آموزشی سازمان جهاد دانشگاهی گیلان منصوب شد

رئیس سازمان جهاد دانشگاهی استان گیلان طی حکمی «محمدعلی رحیمی‌پور» را به عنوان سرپرست معاونت آموزشی و کارآفرینی سازمان جهاد دانشگاهی گیلان منصوب کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، دکتر حمیدرضا مسکنی، رئیس سازمان جهاد دانشگاهی استان گیلان طی حکمی و با موافقت رئیس جهاد دانشگاهی کشور، «محمدعلی رحیمی‌پور» را به عنوان سرپرست معاونت آموزشی و کارآفرینی سازمان جهاد دانشگاهی استان گیلان منصوب کرد.

رئیس سازمان جهاد دانشگاهی گیلان امروز در آیین معارفه سرپرست معاونت آموزشی و کارآفرینی این سازمان، اظهار کرد: معاونت آموزشی و کارآفرینی یکی از معاونت‌های بسیار خوب و پویاست که توانمندی‌ها و پتانسیل های زیادی در این حوزه دارد و آمارها حاکی از عملکرد خوب بخش‌های آموزش‌ آزاد، کارکنان دولت، اشتغال و کارآفرینی است.

وی با بیان اینکه واحد معاونت آموزشی با وجود بخش‌های کارکنان دولت، آموزش‌های آزاد و کوتاه‌مدت، اشتغال و کارآفرینی می‌تواند به توسعه اهداف سازمان در استان کمک کند، افزود: با وجود کشورهای حاشیه دریای خزر و همچنین وجود اتباع غیر ایرانی در استان باید زمینه رونق آموزش‌های بین‌المللی را فراهم کنیم.

مسکنی خاطرنشان کرد: تاکنون سرمایه گذاری مطلوبی در حوزه آموزش با وجود کشورهای حاشیه دریای خزر نشده که امید است با تمرکز بر ظرفیت‌های موجود و همچنین سازمان منطقه آزاد انزلی شاهد توسعه آموزش‌های بین‌المللی باشیم.

محمدعلی رحیمی‌پور، سرپرست معاونت آموزشی و کار آفرینی سازمان جهاد دانشگاهی استان گیلان نیز، با بیان اینکه معاونت آموزشی همواره از چابک‌ترین حوزه ها بوده است، گفت: در حوزه نیروی انسانی در این حوزه از ظرفیت خوبی برخوردار هستیم که به تحرک و چالاکی سازمان کمک کرده‌اند و امید است با همدلی و همراهی آنها بتوانیم شاهد تنوع رشته‌های آموزشی و رونق اهداف کارآفرینی و اشتغال باشیم.

Share