طی حکمی از سوی حمیدرضا مسکنی؛

«مهدی روحی» سرپرست معاونت پشتیبانی سازمان جهاد دانشگاهی گیلان شد

با حکم سرپرست سازمان جهاد دانشگاهی استان گیلان، مهدی روحی به سمت سرپرست معاونت پشتیبانی سازمان جهاد دانشگاهی استان گیلان منصوب شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، طی حکمی از سوی حمیدرضا مسکنی، سرپرست سازمان جهاد دانشگاهی استان گیلان، مهدی روحی به سمت سرپرست معاونت پشتیبانی سازمان جهاد دانشگاهی استان گیلان منصوب شد.

حمیدرضا مسکنی، در آیین تکریم و معارفه سرپرست معاونت پشتیبانی سازمان جهاد دانشگاهی استان، با اشاره به اهمیت عدالت اداری در مجموعه این سازمان، اظهار کرد: حفظ مقررات و رعایت عدالت اداری از وظایف اصلی حوزه معاونت پشتیبانی در هر سازمانی است که پیوسته بر این موضوع تاکید داریم.

سرپرست سازمان جهاد دانشگاهی استان گیلان افزود: باید تلاش کنیم قسمت‌های مختلف مالی و اداری با حفظ کرامت کارکنان، امور را پیگیری کنند، تا همکاران ما به این باور برسند که قوانین مدون در راستای حفظ کرامت کارکنان وجود دارد و گام به گام اجرا می‌شود و ما شاهد عدالت اجتماعی و اداری خواهیم بود.

مسکنی با اشاره به مدیریت مالی و اقتصادی مجموعه جهاد دانشگاهی استان، گفت: همه بخش‌ها در تلاش هستند تا با درآمدزایی موانع موجود را برطرف کنند.

وی با بیان اینکه حوزه پشتیبانی، یکی از هسته‌های اصلی سازمان است که در خط مقدم موانع و مشکلات نقش‌آفرینی می‌کند، گفت: قطعا با همت مجموعه همکاران در سال آینده به نقطه‌ای می‌رسیم که فشار مالی کمتری بر حوزه پشتیبانی وارد شود و بتوانیم بگوییم که بخش زیادی از عدالت اداری را اجرا کردیم.

در ادامه مهدی روحی، سرپرست معاونت پشتیبانی سازمان جهاد دانشگاهی استان گیلان نیروی انسانی هر سازمان را سرمایه‌های آن سازمان دانست و گفت: نیروهایی که در حوزه پشتیبانی سازمان مشغول به خدمت هستند با تمام توان امور را پیگیری می‌کنند و در راستای تحقق اهداف سازمان مجدانه در تلاش هستند.

وی گفت: حوزه پشتیبانی قلب تپنده هر سازمان است و اگر قرار باشد خدمات‌رسانی از حوزه پشتیبانی کاهش پیدا کند، بر همه بخش‌های سازمان اثر می‌گذارد.

Share