روشنگری رییس سازمان خصوصی سازی؛

زمین بندرکیاشهر بلای جان فتح الله‌زاده | قربانزاده دست بردار نیست

با انتشار یک استوری دیگر از سوی قربانزاده، رئیس سازمان خصوصی سازی علیه فتح الله‌زاده ابعاد جدیدی از زمین ۴ هکتاری کیاشهر به وجود آمده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سال‌ها پیش وقتی علی فتح الله‌زاده، مدیرعامل باشگاه استقلال بود زمینی را در کیاشهر استان گیلان گرفت که گفته شده برای ایجاد زیرساخت باشگاه استقلال (کمپ تمرینی) خریداری شده است. بعدها اما این زمین به نام روزنامه استقلال جوان خورد و پس از آن نیز مشخص نشد سرنوشت این زمین چه شد.

مدیرعامل سابق باشگاه استقلال همواره در مقابل ماجرای زمین ۴ هکتاری کیاشهر مدعی بوده که از هیات مدیره وقت مصوبه گرفته و این زمین را به نام روزنامه استقلال جوان زده، اما همچنان ابهام‌های بسیاری پیرامون این ماجرا باقی است و با اینکه فتح الله‌زاده این اواخر مدعی شده که از دادگاه برائت گرفته، اما استوری اخیر حسین قربانزاده، رئیس سازمان خصوصی‌سازی نشان می‌دهد که پرونده باز است.

قربانزاده با انتشار یک استوری مدعی شده فتح الله‌زاده بعد از انتقال سند زمین ۴ هکتاری بندر کیاشهر، این زمین را به یک فرد فروخته است. این ادعا را البته فتح الله‌زاده تکذیب و بار دیگر تاکید کرده بابت زمین فوق حکم برائت گرفته، اما استوری قربانزاده که از شهردار بندر کیاشهر نقل شده نشان می‌دهد اتفاقاتی افتاده که از دید افکار عمومی پنهان مانده و جا دارد که مسئولان مربوطه جهت تنویر افکار عمومی یک بار برای همیشه پیرامون این ماجرا شفاف‌سازی کنند تا مشخص شود، سرنوشت این زمین عریض و طویل چه شده و چرا در میان اموال باشگاه استقلال قرار ندارد.

Share