فرمانده انتظامی رودبار خبر داد؛

دستگیری عاملان تیراندازی در لوشان | کشف یک قبضه سلاح جنگی و ۶ عدد فشنگ

فرمانده انتظامی شهرستان رودبار با اشاره به اینکه با اقدامات پلیسی صورت گرفته متهمان این پرونده ظرف مدت ۳۰ دقیقه شناسایی و دستگیر و یک قبضه سلاح جنگی و ۶ عدد فشنگ مربوطه از آن‌ها کشف شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی شهرستان رودبار از دستگیری ۲ عامل تیراندازی در شهر لوشان خبر داد.

سرهنگ «عیسی روشن‌قلب» ضمن هشدار به مخلان نظم و امنیت عمومی جامعه، اظهار داشت: پلیس اجازه قدرت‌نمایی و جولان دادن به اراذل و اوباش را نخواهد داد.

وی در ادامه با بیان اینکه در پی تماس مردمی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع نزاع و درگیری در شهر لوشان، بلافاصله ماموران کلانتری ۱۴ به آدرس محل مورد نظر اعزام شدند، افزود: به محض حضور ماموران انتظامی در آدرس اعلامی، ۲ نفر با یک دستگاه موتورسیکلت به آن‌ها نزدیک و با تیراندازی به خودرو پلیس سریعا از محل متواری شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان رودبار با اشاره به اینکه با اقدامات پلیسی صورت گرفته متهمان این پرونده ظرف مدت ۳۰ دقیقه شناسایی و دستگیر و یک قبضه سلاح جنگی و ۶ عدد فشنگ مربوطه از آن‌ها کشف شد، گفت: عامل اصلی تیراندازی که فردی ۳۵ساله و از اراذل و اوباش سابقه‌دار است به بزه ارتکابی اعتراف و به همراه متهم دیگر با تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

این مقام انتظامی در پایان خاطرنشان کرد: پلیس برای برقراری نظم و امنیت و ارتقاء احساس آرامش در بین مردم با مخلان نظم و امنیت به طور قاطع و قانونی برخورد می‌کند.

Share