در کاخ حسینیه در شهر امان

دختر ترامپ در عروسی ولیعهد اردن+ عکس

دختر ترامپ به همراه همسرش جارد کوشنر که به همراه هم در یک سفر تفریحی در یونان بودند روز پنج شنبه برای شرکت در مراسم عروسی ولیعهد اردن راهی امان شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، به نقل از عصر ایران، ایوانکا ترامپ دختر بزرگ دونالد ترامپ رییس جمهوری سابق آمریکا یکی از مهمانان مراسم عروسی ولیعهد اردن در کاخ حسینیه در شهر امان بود.

خبرنگاران حاضر در مراسم عروسی شاهزاده حسین ولیعهد اردن، تصویری از ایوانکا ترامپ ۴۱ ساله را در حال گفتگو با شاهزاده ویلیام ولیعهد انگلیس ثبت کرده اند.

ایوانکا به همراه همسر یهودی تبارش “جارد کوشنر” روز پنج شنبه پس از یک سفر تفریحی به یونان برای شرکت در مراسم عروسی ولیعهد اردن به امان رسیدند.

یکی از ماموریت های اصلی جارد کوشنر در دوران ترامپ به پیش بردن طرح موسوم به معامله قرن (توافق نامه عادی سازی روابط کشورهای عربی با اسراییل موسوم به توافق ابراهیم ) بوده است و به همین واسطه با بسیاری از رهبران عرب منطقه رابطه شخصی و نزدیکی دارد.

این زوج که در سال ۲۰۰۹ با یکدیگر ازدواج کرده اند، پیشتر در نیویورک اقامت داشتند اما هم اینک در فلوریدا زندگی می کنند.

دختر و داماد ترامپ در مراسم عروسی ولیعهد اردن

عروسی ولیعهد اردن پنج شنبه گذشته با حضور بیش از ۱۷۰۰ مهمان خارجی و داخلی در کاخ حسینیه در شهر امان برگزار شد.

ولیعهد ۲۸ ساله اردن با “رجوه آل سیف” ۲۹ ساله یک شهروند سعودی که از منتسبان به دربار پادشاهی آل سعود است، ازدواج کرد. رجوه طراح لباس است و دانش آموخته رشته مهندسی معماری از دانشگاه سیراکیوز آمریکاست.

Share