کارشناسان آب و فاضلاب گیلان در توزیع عادلانه آب سفیدآب نظارت بیشتر و بهتری داشته باشند

دادستان املش: قطعی ۳ روزه آب آشامیدنی در املش قابل‌تحمل نیست

دادستان املش در جلسه شورای اداری این شهرستان از قطعی طولانی مدت آب آشامیدنی شهر املش به شدت انتقاد کرد و گفت: کارشناسان آب و فاضلاب گیلان باید در توزیع عادلانه آب چشمه سفیدآب نظارت بیشتر و بهتری داشته باشند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، دادستان املش در جلسه شورای اداری این شهرستان از قطعی طولانی مدت آب آشامیدنی شهر املش به شدت انتقاد کرد و گفت: ۳ روز است که آب آشامیدنی شهر املش قطع است و این قطعی ۳ روزه آب برای هیچ کس قابل تحمل نیست و این مشکل باعث نارضایتی شهروندان شده است.

سید حسن رضوی افزود: ۶۰  درصد آب آشامیدنی ۹ هزار و ۲۵۰ مشترک شهر املش از چشمه سفیدآب رحیم آباد و ۴۰ درصد بقیه هم از ۹ حلقه چاه عمیق در حوزه این شهر تامین می‌شود.

دادستان املش گفت: به نظر می‌رسد قدر سهم آب آشامیدنی شهر املش از چشمه سفیدآب رحیم آباد تامین نمی‌شود و نیاز است که کارشناسان آب و فاضلاب گیلان در توزیع عادلانه آب سفیدآب نظارت بیشتر و بهتری داشته باشند تا مشکل کمبود آب آشامیدنی که مشکلی همیشگی در این شهر است، برطرف شود.

وی افزود: آب آشامیدنی شهر‌های رحیم آباد و رودسر هم از چشمه سفیدآب تامین می‌شود درحالیکه این شهر‌ها دچار قطعی آب نمی‌شوند و فقط قطعی آب در شهر املش رخ می‌دهد.

Share