آتش نشانی وارد عمل شد

تصادف عجیب ۳ خودرو در پل صابرین رشت | حرکت در لاین مخالف حادثه ساز شد

در این حادثه یک خودروی سواری در حال حرکت از لاین مخالف پل صابرین وارد لاین دیگر شده بود به شدت با دو خودروی دیگر برخورد داشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، حادثه تصادف سه خودروی سواری (دو ۲۰۶ و یک پراید) بر روی پل صابرین به ساعت ۲۳:۵۱ شب گذشته ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ به مرکز فرماندهی آتش نشانی رشت اطلاع داده شد.

سریعا یک دستگاه خودروی نجات بهمراه ۴ آتش نشان و افسر ارشد به محل حادثه واقع در تقاطع پل صابرین اعزام شدند.

گفتنی است، در این حادثه یک خودروی سواری در حال حرکت از لاین مخالف وارد لاین دیگر شده بود به شدت با دو خودروی دیگر برخورد داشت.

قبل از رسیدن تیم‌های عملیاتی آتش سوزی خودروی پراید در لحظات اولیه توسط شهروند و بوسیله یک دستگاه خاموش کننده دستی مهار شد.

تیم عملیاتی آتش نشانان که متاسفانه با تجمع بسیار زیاد شهروندان روبرو بودند؛ سریعا نسبت به ایمن‌سازی محل و اقدامات لازم جهت پیشگیری از بروز آتش سوزی در خودروها اقدام کردند.

همین گزارش حاکی است: با توجه به شدت تصادف و عدم حرکت خودروها تیم نجات بر آن شد تا بوسیله ست‌های نجات نسبت به خلاصی خودروها اقدام تا جرثقیل قادر به انتقال آن‌ها به پارکینگ خودروها باشد.

در این تصادف دو ۲۰۶ و یک پراید دچار سانحه شدند که رانندگان دو خودرو پراید و یک ۲۰۶ دچار مصدومیت سطحی بودند توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی انتقال یافتند.

Share