در جاده فومن اتفاق افتاد:

مصدومیت شدید دو سرنشین خودروی پراید بر اثر برخورد با دیوار+تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،بر اثر سرعت غیر مجاز خودروی سواری پراید و برخورد با دیوار در جاده فومن، دو سر نشین این خودرو به شدت مصدوم شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  ،بر اثر سرعت غیر مجاز خودروی سواری پراید و برخورد با دیوار در جاده فومن، دو سر نشین این خودرو به شدت مصدوم شدند.

۲۰۹۱-۵۰در ساعت ۲۱:۵۸ دقیقه شب گذشته ۷ اردیبهشت ۹۵ در پی تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر وقوع تصادف خودروی سواری در جاده فومن، سه راه خاور به سمت روستای پس ویشه بلافاصله ستاد فرماندهی یکدستگاه خودروی نجات به همراه ۳ آتش نشان از ایستگاه ۹ را به محل حادثه اعزام نمود.

به گزارش سید محمد سادات فرمانده نیروهای اعزامی، یکدستگاه خودروی سواری پراید بعلت سرعت غیر مجاز و همچنین عدم توانایی راننده در کنترل آن از مسیر خود منحرف شده و به شدت با دیوار گلی واقع در حاشیه جاده برخورد و موجبات مصدومیت شدید دو سرنشین خودرو را فراهم نموده بود.

سادات در ادامه افزود: بواسطه محبوس بودن دوتن در داخل خودرو، افراد محبوس شده  را بوسیله وسایل نجات  از داخل خودرو خارج نموده و جهت مداوا به عوامل اورژانس سپردیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: آتش نشانان پس ازاتخاذ تدابیر ایمنی در محل، انتقال خودرو به مکان امن و تحویل مورد به عوامل کلانتری خشت مسجد به ایستگاه مربوطه مراجعت نمودیم.

۲۰۹۱-۵۱ ۲۰۹۱-۵۲ ۲۰۹۱-۵۳ ۲۰۹۱-۵۴

tel final1

Share