آتش نشانی رشت خبر داد؛

واژگونی خودروی حمل گوشت در میدان صیقلان رشت | سیلان شدید گازوییل در سطح خیابان

شهرام مومنی، رییس سازمان آتش‌نشانی رشت با بیان اینکه در پی این حادثه سیلان شدید گازوییل در سطح خیابان رخ داد، افزود: سریعا نسبت به ایمن‌سازی محل حادثه جهت پیشگیری از بروز حوادث بعدی همچون آتش‌سوزی و تصادفات اقدام شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، حادثه واژگونی خودروی کامیونت (حمل گوشت) در ساعت ۱۱:۵۵ امروز (۸ فروردین ۱۴۰۱) به مرکز فرماندهی آتش نشانی رشت اطلاع داده شد.

شهرام مومنی، رییس سازمان آتش‌نشانی رشت از اعزام ۴ آتش نشان و افسر ارشد به محل حادثه واقع در میدان صیقلان جنب ایستگاه ۷ آتش نشانی رشت خبر داد.

وی با بیان اینکه در پی این حادثه سیلان شدید گازوییل در سطح خیابان رخ داد، افزود: سریعا نسبت به ایمن‌سازی محل حادثه جهت پیشگیری از بروز حوادث بعدی همچون آتش‌سوزی و تصادفات اقدام شد.

این مسئول با تاکید بر اینکه به عللی خودروی کامیونت پس از برخورد با جدول واژگون شد، ادامه داد: راننده خودرو در این حادثه دچار آسیب جزیی شد اما خوشبختانه در وضعیت مطلوبی قرار داشت.

گفتنی است؛ آتش نشانان پس از پاکسازی محل حادثه و اطمینان ازعدم وجود هر گونه احتمال حادثه‌ای دیگر و تحویل مورد به مامورین انتظامی به ایستگاه مربوطه بازگشتند.

Share