شهردار واجارگاه خبر داد؛

برگزاری جشنواره شکرانه برداشت برگ سبز چای در واجارگاه

سادات دیلمی وجود باغات چای در واجارگاه را موهبت الهی نامید و اظهار کرد: دوم تیرماه از ساعت ۳ الی ۹ شب در ورزشگاه شهدای واجارگاه جشنواره چای برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سید اسمعیل سادات دیلمی شهردار واجارگاه در گفتگو با دیارمیرزا از برگزاری جشنواره چای در این شهر خبر داد و گفت: از سال ۱۳۴۴ در واجارگاه شهرداری تاسیس شد و از قدیم الایام این شهر محل داد و ستد چای بوده است که در همین راستا تصمیم گرفته شد تا جشنواره شکرانه برداشت برگ سبز چای را دوم تیرماه برگزار کنیم.

وی وجود باغات چای در واجارگاه را موهبت الهی نامید و اظهار کرد: دوم تیرماه از ساعت ۳ الی ۹ شب در ورزشگاه شهدای واجارگاه این جشنواره برگزار می‌شود.

سادات دیلمی از حضور هنرمندان استانی و ملی در جشنواره چای خبر داد و گفت: ۷ کارخانه چای در حوزه شهری واجارگاه قرار دارند که ۶ کارخانه فعال است.

شهردار واجارگاه از برپایی نمایشگاه عرضه صنایع دستی و تولیدات بومی این شهر از قبیل شیرینی، لباس محلی در کنار چای خبر داد و اظهار کرد: امیدواریم که مردم از حضور در چنین جشنواره ای لذت ببرند.

سادات دیلمی در پایان با بیان اینکه از خرداد ماه سال گذشته ضوابط طرح جامع تهیه شده، یادآور شد: منتظر هستیم که تا طرح جامع در شورای توسعه استان مطرح شود.

Share