از تبدیل وضعیت تا پرداخت حقوق معوقه؛

رفع بلاتکلیفی ۲۹ نفر از نیروهای شرکتی مدیریت امور اراضی گیلان طی روزهای آینده

از آذر ماه سال ۱۳۹۳ تاکنون ۲۹ نیروی شرکتی در استان گیلان مشغول به فعالیت هستند، سازمان امور اراضی کشور برای کار سپاری این افراد را مشخص کرد که شایان ذکر است تابع قانون کار نیز نمی‌باشند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان گفت: در مدیریت امور اراضی استان‌های کشور در جهت انجام کارهای مربوطه به مدیریت زمین با توجه به حجم گسترده کار در این مدیریت به خصوص در استان‌ها با توجه روند جذب نیرو که دشوار و طولانی نیست با هماهنگی دستگاههای بالادستی اقدام به جذب نیرو به صورت شرکتی از سال ۱۳۹۳ شد.

پورمحمدی ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: از آذر ماه سال ۱۳۹۳ تاکنون ۲۹ نیروی شرکتی در استان گیلان مشغول به فعالیت هستند، سازمان امور اراضی کشور برای کار سپاری این افراد را مشخص کرد که شایان ذکر است تابع قانون کار نیز نمی‌باشند.

وی با اشاره به روی کار آمدن دولت جدید و تغییر ریاست سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان که منجر به پیگیری این مسئله بود، بیان کرد: از خرداد ماه سال جاری و با تغییرات صورت گرفته در مدیریت امور اراضی استان تاکنون یک مرحله مناقصه برگزار شد که متاسفانه شرکت کننده‌ای نداشت، بلافاصله با هماهنگی مسئولین سازمان مرحله دوم مناقصه انجام شد که انشالله پس از ۱۰ روز آینده بازگشایی خواهد شد.

وی افزود: با هماهنگی سازمان مدیریت برنامه و بودجه استان و سازمان امور اراضی کشور و پیگیری‌های موثر رییس سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان در شرایطی که حذف نیروی استخدامی دشوار است، از ۲۹ نفر نیروی شرکتی مدیریت امور اراضی استان، دوازده نفر از فرزندان ایثارگر استخدام رسمی شده که اولین حقوق استخدامی خود را در شهریور ماه سال جاری دریافت خواهند کرد و احکام کارگزینی این افراد صادر شده است.

پورمحمدی در پایان اظهار کرد: این سازمان تمام توان و تلاش خود را در جهت تثبیت موقعیت شغلی این عزیزان باقی‌مانده می‌کند و پیگیری‌های لازم را در دستور کار خود قرار داده است.

گفتنی است، جمعی از نیروهای شرکتی در بخش امور اراضی ضمن نگرانی از وضعیت شغلی خود اعلام کرده بودند که بیش از ۶ ماه است به آنها حقوقی پرداخته نشده است.

این نیروها خواستار رفع بی عدالتی، تبدیل وضعیت و پرداخت حقوق معوقه خود شده بودند.

Share