سرپرست فرمانداری رشت خبر داد؛

بازنگری طرح هادی ۱۴ روستای بخش لشت نشاء | اجرای پروژه آبرسانی

سرپرست فرمانداری رشت از اجرای پروژه آبرسانی تمامی روستاهای‌ بخش لشت نشاء خبر داد و گفت: اجرای پروژه توسعه و اصلاح شبکه توزیع و انتقال آب شرب این تعداد از روستاهای بخش با محوریت قرارگاه محرومیت زدایی بسیج سازندگی انجام می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، کیا عاشوری پیش از ظهر امروز(دوشنبه) در نشست با دهیاران بخش لشت نشا که به منظور بررسی مشکلات روستاهای این بخش در سالن جلسات بخشداری صورت پذیرفت، اظهارکرد: حل مشکل اصلاح طرح های هادی و تعیین و تکلیف پرونده های مردم در بنیاد مسکن که سالها بلاتکلیف مانده، مورد تاکید است.

وی از بازنگری طرح هادی ۱۴ روستای بخش لشت نشاء رشت خبر داد و افزود: از ۴۴ روستای بخش لشت نشا، در حال حاضر ۱۴ روستای در حال بازنگری طرح های هادی است.

سرپرست فرمانداری رشت با بیان اینکه ساماندهی و بازنگری طرح هادی منجر به حل مشکلات مناطق روستایی می شود، گفت: بازنگری طرح هادی باید با هدف رفع مشکل مردم در ۳۰ روستای باقیمانده با همراهی و همکاری دهیاران و شوراها و بنیاد مسکن سرعت گیرد.

عاشوری با بیان اینکه توجه به مناطق روستایی در اولویت دولت سیزدهم قرار دارد، اضافه کرد: با ترمیم و بهسازی راه های روستایی شهرستان رشت در راستای سیاست های روستامحور دولت سیزدهم حرکت می کنیم.

وی از اجرای پروژه آبرسانی تمامی روستاهای بخش لشت نشاء خبر داد و افزود: اجرای پروژه توسعه و اصلاح شبکه توزیع و انتقال آب شرب این تعداد از روستاهای رشت با محوریت قرارگاه محرومیت زدایی بسیج سازندگی انجام می شود که تاکنون ۶۰ کیلومتر از کار انجام شده است.

سرپرست فرمانداری رشت همچنین اضافه کرد: پروژه احداث تاسیسات آبرسانی در سایت اسطلک شامل مخزن زمینی و هوایی و ایستگاه پمپاژ برای تامین آب و اجرای خطوط انتقال برای ۲۲ روستای تحت پوشش با اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیارد ریال از محل صندوق توسعه ملی در حال انجام است.

Share