سرپرست فرمانداری رشت تأکید کرد:

اتمام پروژه‌های نیمه تمام شهرستان رشت در اولویت قرار دارد

سرپرست فرمانداری رشت اتمام پروژه‌های نیمه تمام اولویت شهرستان است، ادامه داد: طبق برنامه ریزی‌ها عملیات اجرایی پروژه‌ها در یک مقطعی تمام و پرونده آن‌ها بسته می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، کیا عاشوری در نشست با شوراها و دهیاران بخش لشت نشاء که پیش از ظهر امروز (دوشنبه) به منظور بررسی مشکلات روستاهای این بخش در مسجد جامع شهر خشکبیجار صورت پذیرفت، با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان اظهار کرد: عزت و اقتدار بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی طی ۴۴ سال بوده است.

وی به مقایسه دوران قبل و بعد انقلاب پرداخت و گفت: طی این مدت احداث مدارس، خانه‌های بهداشت و راهسازی، بهسازی معابر و کوچه‌ها، پل‌سازی و…پیشرفت‌های قابل قبولی داشته‌ایم که با دوران قبل از انقلاب قابل مقایسه نیست.

عاشوری با اشاره به دوران سخت جنگ تحمیلی اضافه کرد: طی این سال‌ها دشمنان با ابزارهای مختلف و امروز نیز در بستر فضای مجازی لحظه‌ای از مکر و نیرنگ علیه نظام دست برنداشته و همچنان مشغول دو قطبی‌سازی و تحریف واقعیت‌ها بر علیه کشور در جامعه هستند.

 یکی از دستاوردهای انقلاب تشکیل شوراها است

وی با بیان اینکه یکی از دستاوردهای انقلاب تشکیل شوراها است، گفت: شوراها و دهیاران حلقه واسط میان مردم و مسئولان هستند که این مدیران با انتقال مشکلات و رفع آن خدمات ارزنده‌ای به روستاییان می‌کنند.

سرپرست فرمانداری رشت به نقش پررنگ و تاثیرگزار مردم در همه انتخابات‌ها اشاره کرد و ادامه داد: مردم با شرکت در انتخابات در تعیین سرنوشت خود نقش دارند و این مصداق بارزی از مردم سالاری دینی در کشور است.

وی با اشاره به تبیین و بیان دستاوردها برای نسل جوان تصریح کرد: امروز در بسیاری از حوزه‌ها و در سطح روستاها، شهرها و استان فاصله زیادی ندارد و این از دستاوردهای انقلاب است که باید در جامعه بازگو شود.

عاشوری با اشاره به وجود بسیاری از هجمه‌ها و تحریم‌ها اما کشور ما همچنان افتخارات زیادی در مؤلفه‌های مختلف کسب کرده است، گفت: در دولت سیزدهم که دولت پاسخگویی است وظیفه ما کنار مردم بودن و گوش دادن به حرف‌ها و قشرهای مختلف و برطرف کردن مشکلات و موانع بر سر راهشان هستیم.

وی با تاکید بر اینکه همه موضوعاتی که جزو اولویت‌های گیلان به شمار می‌رود در قالب قرارگاه وضع می‌شود، گفت: با مدیریت صحیح مقام عالی دولت و مسئولین توانستیم سال گذشته شاهد اتفاقات خوبی در حوزه آب و کشاورزی باشیم.

عاشوری با اشاره به بحث مدیریت کشاورزی در سالجاری افزود: باید در کشاورزی به سمت علمی کردن مزارع پیش رفت اما کشاورزان زیادی توجه‌ای به این موضوع ندارند که باید این مهم در دستور کار قرار گیرد.

 زباله موضوع بسیار مهمی است که همواره گیلان را تهدید می‌کند

وی با تاکید بر اینکه کشاورزی که بر اساس زمان‌بندی و تقویم سال زراعی پیش برود قطعاً نتایج خوبی به دست خواهد آمد، ادامه داد: کشاورزان و مسئولان می‌بایست در این خصوص تمهیدات لازم را بیاندیشند.

عاشوری همدلی و رفاقت و هم پوشانی در شوراها و دهیاران را عامل اصلی پیشبرد اهداف عنوان کرد و گفت: در بحث مدیریت پسماند باید دنبال روستاهای سبز باشیم.

وی با اشاره به اینکه عاملی که استان‌های شمالی خصوصاً گیلان را تهدید می‌کند بحث مدیریت و تفکیک زباله است، تصریح کرد: مدیریت پسماند در شهرها و روستاها نیازمند فرهنگ‌سازی است.

سرپرست فرمانداری رشت اتمام پروژه‌های نیمه تمام اولویت شهرستان است، ادامه داد: طبق برنامه ریزی‌ها عملیات اجرایی پروژه‌ها در یک مقطعی تمام و پرونده آن‌ها بسته می‌شود.

Share