مدیرکل ورزش و جوانان گیلان خبر داد:

افتتاح چمن طبیعی و سکوی تماشاگران ورزشگاه شهید عضدی رشت

چمن طبیعی و سکوی تماشاگران ورزشگاه شهید عضدی رشت پس از ۶ سال تعطیلی عصر جمعه ۱۲ خرداد با حضور مسئولین ارشد ورزش کشور و استان گیلان افتتاح می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، جهانبخش آرمان، مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با تقدیر و تشکر از تمامی نمایندگان مردم رشت، استاندار گیلان و مقام عالی وزارت بابت حمایت در افتتاح این طرح بزرگ و ملی گفت: به مناسبت میلاد با سعادت امام رضا (ع) چمن طبیعی و سکوی تماشاگران ورزشگاه شهید عضدی رشت پس از ۶ سال تعطیلی ساعت ۱۷ روز جمعه ۱۲ خرداد با حضور مسئولین ارشد ورزش و فوتبال ایران، استاندار گیلان و نمایندگان محترم رشت و خمام در مجلس افتتاح می‌شود.

وی افزود: برای افتتاح چمن طبیعی و سکوی تماشاگران ورزشگاه شهید عضدی رشت ۵۳ میلیارد تومان اعتبار از محل استانی، ملی و نفت هزینه شده تا در اختیار تیم‌های رشتی برای بازی در این ورزشگاه خاطره‌انگیز قرار گیرد.

آرمان از تمامی مردم و هواداران و خصوصاً رسانه‌های استان دعوت کرد تا در جشن میلاد امام رضا (ع) و افتتاح چمن طبیعی و سکوی هواداران ورزشکاران شهید عضدی رشت حضور بهم رسانند.

مدیرکل ورزش و جوانان گفت: بابت احداث چمن بیش از ۳۵ میلیارد، احداث سکو ۱۳ میلیارد، نصب صندلی ۳ میلیارد و مطالعات یک میلیارد تومان از محل استانی ملی و نفت هزینه شد.

Share