معاون قضایی رئیس کل دادگستری گیلان تأکید کرد:

فرصت ۲ هفته ای برای بازگشایی بیمارستان خصوصی طاهری تالش

مسرور با بیان اینکه یکی از خواسته‌های مردم این منطقه بازگشایی مجدد این مرکز درمانی است، اظهار داشت: در نشستی که با حضور مسئولین مربوطه و مالکان و سهامداران بیمارستان برگزار شد برخی از این مشکلات این مرکز مطرح گردید و پیرامون آن بحث و تبادل نظر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، نشستی در خصوص حل مشکلات بیمارستان طاهری تالش به ریاست حجت الاسلام حمزه خلیلی، رئیس کل دادگستری استان گیلان برگزار شد.

سیف‌الله مسرور، معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان گیلان با اشاره به اینکه بیمارستان طاهری تالش از مراکز درمانی خوشنام در شهرستان تالش است که طی مدت ۳۰ سال به مردم خدمات ارائه می‌نموده، گفت: این بیمارستان ۶ ماه است که به علت پاره‌ای از مشکلات تعطیل شده است.

وی با بیان اینکه یکی از خواسته‌های مردم این منطقه بازگشایی مجدد این مرکز درمانی است، اظهار داشت: در نشستی که با حضور مسئولین مربوطه و مالکان و سهامداران بیمارستان برگزار شد برخی از این مشکلات این مرکز مطرح گردید و پیرامون آن بحث و تبادل نظر شد.

مسرور در ادامه تصریح کرد: فرصتی دو هفته‌ای به مالکان بیمارستان داده شد تا تصمیم نهایی در خصوص ادامه مدیریت بیمارستان را اتخاذ نمایند و در صورت انصراف از ادامه کار، دادگستری استان ورود کرده و اقدامات لازم در راستای احیای این مرکز درمانی را انجام خواهد داد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: دستگاه قضایی اجازه تغییر کاربری بیمارستان را صادر نخواهد کرد و این مرکز باید همچون گذشته به ارائه خدمات درمانی اختصاص یابد.

Share