دیارمیرزا گزارش می دهد؛

قطار تغییرات به ایستگاه سه فرمانداری‌ گیلان رسید+ اسامی و جزییات

در ادامه تغییرات صورت گرفته همزمان با روی کار آمدن دولت سیزدهم به زودی سه شهرستان استان گیلان نیز فرمانداران جدیدی به خود خواهند دید.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، اگرچه روند تغییر مدیران در استان گیلان به کندی پیش می رود، اما به زودی برخی فرمانداری ها دچار تغییر و تحولاتی خواهند شد.

براساس این گزارش، شنیده های دیارمیرزا حاکی از این است که علی فتح اللهی با فرمانداری شهرستان رشت وداع کرده و جای خود را به حمیدرضا امام پناهی خواهد داد.

امام پناهی سابقه بخشداری سردار جنگل فومن، فرمانداری رضوانشهر و مشاور امور ایثارگران استاندار گیلان را در کارنامه دارد و برادر سه شهید می‌باشد.

از سوی دیگر از شرق گیلان نیز خبر می رسد که مختار رضایی کاشکی گزینه اصلی فرمانداری شهرستان املش است.

رضایی که متولد و بزرگ شده سیاهکل است، سابقه سرپرستی فرمانداری رضوانشهر، مسئول امور اجتماعی انتخابات فرمانداری شهرستان سیاهکل، معاونت فرمانداری شهرستان ماسال را در کارنامه کاری خود دارد.

او همچنین در ایام انتخابات از سوی رئیس ستاد مرکزی دولت عدالت و کرامت (امور استان ها)؛ به عنوان مسئول ستاد انتخابات سید ابراهیم رئیسی در ستاد مرکزی استان گیلان منصوب شده بود.

همچنین شهرستان تازه تاسیس خمام نیز به زودی دومین فرماندار خود را خواهد دید، به طوریکه از اسفندیار جوشن بخشدار سابق کوچصفهان به عنوان گزینه اصلی فرمانداری خمام نام برده می شود.

او همچنین معاون مدیرکل اموراتباع و مهاجرین خارجی استانداری گیلان نیز بوده است.

Share