روستای خمیران بندر انزلی با انبوهی از زباله انباشته شده مواجه است

تذکر کتبی دنیامالی به وزیر کشور بابت عدم تکمیل کارخانه کمپوست و تصفیه خانه روستای خمیران

نماینده شهرستان و نایب رئیس کمیسیون تلفیق مجلس به دلیل عدم تکمیل و بروز رسانی کارخانه کمپوست و تصفیه خانه روستای خمیران به وزیر کشور تذکر کتبی داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، نماینده شهرستان و نایب رئیس کمیسیون تلفیق مجلس به دلیل عدم تکمیل و بروز رسانی کارخانه کمپوست و تصفیه خانه روستای خمیران به وزیر کشور تذکر کتبی داد.

عضو کمیسیون عمران مجلس در تذکر کتبی خود با اشاره تاثیر منفی شیرابه های مربوط به انباشت زباله بر زندگی سلامت اهالی آن منطقه بیان کرد: عدم تکمیل و بروز رسانی کارخانه کمپوست و تصفیه خانه روستای خمیران در شهرستان بندر انزلی، باعث شده است شیرابه های مربوط به انباشت زباله سلامت اهالی روستای خمیران را با مخاطره مواجه سازد.

نماینده مردم بندرانزلی در ادامه اعتراض کتبی خود به وزیر کشور اذعان داشت: روستای خمیران شهرستان بندر انزلی با دارا بودن طبیعت سرسبز با انبوهی از زباله انباشته شده مواجه است و بدلیل عدم تکمیل کارخانه کمپوست و تصفیه خانه خمیران شیرابه های این حجم از زباله و دفن غیر اصولی آن در طبیعت این روستا، سلامت اهالی را به خطر انداخته است و آلودگی آبهای زیر زمینی و معضلات زیست محیطی را بهمراه داشته است.

Share