بهترین سیستم گرمایش تابشی از سقف  

شرکت مهرتاب تولیدکننده مدرن ترین سیستم های گرمایش تابشی است که سیستم گرماتاب را با بهترین کیفیت، قیمت و بالاترین راندمان حرارتی تولید و ۱۵ سال خدمات پس از فروش عرضه می‌کند.

سیستم‌های گرمایش تابشی با نام‌های هیتر سرامیکی، هیتر تابشی لوله‌ای، گرماتاب شناخته می شوند که به دلیل کارایی بالا و هزینه کم، به عنوان یکی از بهترین سیستم‌های گرمایشی در صنعت، مورد استفاده قرار می‌گیرند.

بهترین سیستم گرمایش تابشی از سقف

امروزه هیتر تابشی با توجه به ظرفیت حرارتی و شدت بالای گرمای تولید شده در این سیستم گرمایشی، از آن در بسیاری از فضاهای باز و نیمه باز استفاده می کنند. این سیستم با استفاده از امواج الکترومغناطیس گرما را به فضا انتقال می دهد. این گرما به صورت مستقیم توسط اشیا جذب می شود. به همین علت هیتر تابشی به نسبت دیگر سیستم های گرمایشی در فاصله زمانی خیلی کوتاه فضای بزرگ را به درجه حرارتی متعادل و مناسب می رساند.

عملکرد هیترهای تابشی همانند خورشید می باشد. در واقع این سیستم گرمایشی را با الهام از طبیعت ساخته اند. این بدان معنی است که بدون برقراری تماس با این سامانه، به محض قرار گرفتن در زیر نور آن به راحتی گرما را احساس می کنید. هیتر تابشی بسیار کم‌ مصرف و سازگار با محیط‌ زیست است. همچنین در مصرف انرژی نیز صرفه‌جویی می‌کند و نیروی حرارتی و گرما را خیلی سریع انتقال می‌دهد.

مهرتاب اولین و بزرگترین تولیدکننده هیترهای تابشی سرامیکی دکوراتیو در ایران است که سیستم های گرمایش تابشی را در مدل های مختلف با ظرفیت حرارتی متنوع در دو نوع هیتر سرامیکی و هیتر لوله ای تولید می کند.

محصولات گرمایش تابشی مهرتاب تولید شده از به‌روزترین قطعات و استانداردهای جهانی که قابل استفاده در فضا‌های مختلفی اعم از فضا‌های باز، صنعتی و کارگاهی، گلخانه، مرغداری و اماکن عمومی می‌باشد.

هیتر سرامیکی مهرتاب

سیستم گرمایشی تابشی گازی

سیستم های گرمایش تابشی از طریق تابش، محیط پیرامون خود را گرم می کنند. در این روش امواج تابشی از سطح لوله یا سرامیک انتشار یافته و پس از برخورد به اجسامی که در محیط قرار گرفته اند به گرما تبدیل می شوند. نتیجه آن که دمای هر جسمی که در محدوده تابش این سیستم قرار بگیرد در مدت کوتاهی افزایش می یابد. 

این موضوع یکی از مهمترین مزایای سامانه های گرمایش تابشی بوده که گرم کردن فضاهای رو باز از جمله آلاچیق ها و رستوران ها را ممکن می سازد. مزیت مهم دیگر این نوع سامانه ها، الگوی انتشار بالا به پایین گرما است که در عمل تنها راهکاری است که می تواند در سالن های با ارتفاع سقف زیاد از جمله سالن های صنعتی، سالن های ورزشی، گلخانه ها و سالن های مرغداری با کمترین مصرف انرژی گرمایش یکنواخت و مطلوب را به دنبال داشته باشد. 

در واقع در چنین فضاهایی گرم کردن کل فضا با توجه به ارتفاع زیاد نه تنها مقرون به صرفه نیست بلکه اساسا نیازی به گرمایش در آن محدوده نیست و هدف گرم کردن افراد یا اجسامی است که در سطح زمین قرار دارند.

بنابراین صرفا لازم است محدوده های نیازمند گرم شدن شناسایی شده و سپس با قرار دادن سیستم گرمایش تابشی در سطح بالایی آنها، آسایش گرمایی مورد نیاز را تامین نمود.

هیتر لوله ای مهرتاب

مزایای استفاده از گرماتاب مهرتاب چیست؟

هیتر تابشی سرامیکی و لوله‌ ای و گرماتاب نیازی به جریان سیالات مانند آب، بخار و هوا ندارد؛ بنابراین، نیازی به استفاده از پمپ، یونیت هیتر، هواساز و یا کانال‌کشی برای انتقال هوای گرم نیست. به همین خاطر، هزینه‌های اولیه راه‌اندازی این دستگاه بسیار معقول و به صرفه است.

شرکت راهکار صنعت مهرتاب مالک برند تجاری مهرتاب به عنوان یکی از برترین شرکت های تولید کننده سیستم های گرمایش تابشی در ایران می باشد که با بکارگیری بروزترین متد تولید و مونتاژ با استفاده از بهترین مواد اولیه و استفاده از قطعات اصلی تولیدکنندگان مطرح صنعت تاسیسات در جهان دستگاه های خود را تولید می کند.

یکی از دلایل اصلی استفاده از گرماتاب سقفی یا سیستم گرمایش تابشی کاهش ۴۰ تا ۶۰ درصدی مصرف گاز است که هزینه‌های تولید را بسیار کاهش می‌دهد. 

سیستم های هیتر تابشی لوله ای مهرتاب در دو سری U و L تولید‌ می‌شوند که مدل‌های سری U بیشتر برای گرمایش فضا‌های باز و اماکن صنعتی با ارتفاع سقف زیاد و مدل‌های سری L برای گرمایش فضاهای با ارتفاع سقف کم مانند گلخانه ها و مرغداری ها به کار برده می شود.

هیتر تابشی مهرتاب

قیمت گرمایش از سقف

قیمت سیستم گرمایش از سقف مهرتاب با توجه به قدرت دستگاه و نوع سرامیکی یا لوله ای بودن آن متفاوت می باشد. جهت استعلام قیمت می توانید با کارشناسان فروش مهرتاب تماس بگیرید.

 

خرید سیستم گرماتاب

شرکت مهرتاب تولیدکننده مدرن ترین سیستم های گرمایش تابشی است که سیستم گرماتاب را با بهترین کیفیت، قیمت و بالاترین راندمان حرارتی تولید و ۱۵ سال خدمات پس از فروش عرضه می‌کند.

برای مشاهده محصولات مهرتاب می توانید به وب سایت شرکت به آدرس mehrtaab.com مراجعه کنید.

Share