مسئولان هربار با بهانه‌های واهی از انجام آن تعلل داشتند

بررسی نشتی لوله آب حوالی میدان جانبازان رشت توسط رئیس کل دادگستری!

نشستی در خصوص نشت لوله آب حوالی میدان جانبازان رشت به ریاست رئیس کل دادگستری استان گیلان برگزار و مقرر شد در اولین فرصت به صورت شبانه و در کمترین زمان ممکن تعویض و جابجایی لوله و قطع نشتی‌های آب شرب صورت گیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، نشستی در خصوص نشت لوله آب حوالی میدان جانبازان رشت به ریاست حجت الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی رئیس کل دادگستری استان گیلان برگزار شد.

سید مهدی فلاح میری دادستان مرکز استان با اشاره به اینکه متاسفانه مدتهاست لوله آب شرب روبروی بلوار مدرس دچار ترکیدگی و نشتی شده و آب آن هدر می‌رود گفت: با توجه به تاکیدات مکرری که به مسئولان امر داده شد ولی هربار با بهانه‌های واهی از انجام آن تعلل داشتند.

وی با بیان اینکه در این جلسه و با حضور ریاست کل دادگستری استان گیلان موانع تعمیر آن مرتفع شده اظهار داشت: مقرر شد در اولین فرصت به صورت شبانه و در کمترین زمان ممکن تعویض و جابجایی لوله و قطع نشتی‌های آب شرب صورت گیرد.

فلاح میری بروز چنین مشکلاتی را ماحصل‌عدم مسئولیت‌پذیری مدیران در انجام وظایف و تکالیف خود دانست و تصریح کرد: پیگیری اینگونه موارد را از وظایف و تکالیف قانونی خود در راستای احقاق حقوق عمومی مردم عزیز میداند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: یقینا مدیران مسامحه کننده در انجام وظیفه مسئول خسارت به بیت المال خواهند بود.

Share