در نماز جمعه؛

امام جمعه بخش کرگانرود: مسئولین به کمک مردم و کشاورزان بشتابند

امام جمعه بخش کرگانرود به سیل و خسارت اخیر به کشاورزان منطقه اشاره کرد و از مسئولان مربوطه خواست به کمک مردم و کشاورزان زحمت کش منطقه بشتابند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، حجت الاسلام والمسلمین فلاح در خطبه اول نماز جمعه ضمن دعوت نمازگزاران به تقوای الهی مومنین را به دوری از گناه سفارش کردند و تقوای الهی و پرهیز کاری را تنها راه رستگار شدن عنوان نمودند و خطاب به مردم و مسئولان فرمودند در کارهای خیر و نیکو از همدیگر سبقت بگیرید و قدر فرصت‌هایی که خداوند در اختیار شما گذاشته است را بدانید.

امام جمعه بخش کرگانرود به رزمایش و توانمندیهای جوانان انقلابی ایران اسلامی و حضور و پیمایش ناو گروه ۸۶ ارتش ایران اسلامی در آبهای دنیا اشاره کرد و اظهار داشت: تهدیدات دشمنان نیز نتوانست جلوی عزم و اراده جوانان را بگیرند. و پیام این اقدام بزرگ به دشمنان این نظام این خواهد بود که فکر تجاوز به این مرز و بوم را از سر خود بیرون کنند و دیگر پیام خطاب به مسئولان این کشور است که به جوانان و به نیروهای جوان انقلابی اعتماد و ایمان داشته باشند که یقینا پیشرفت در کارها اتفاق خواهد افتاد.

فلاح در ادامه به استفاده از تمام ظرفیت‌ها در تقویت اقتصاد کشور اشاره کرد و بیان داشت: معاونت اقتصادی وزارت امور خارجه ایران اسلامی باید قوی‌تر عمل نماید و این قابل قبول نیست که با این همه ظرفیت‌ها فعالیت اقتصادی، صادرات کشور ترکیه در کشورهای دوست ما چون عراق و سوریه و افغانستان زیاد باشد.

امام جمعه بخش کرگانرود همچنین به سیل و خسارت اخیر به کشاورزان منطقه اشاره کرد و از مسئولان مربوطه خواست به کمک مردم و کشاورزان زحمت کش منطقه بشتابند.

گفتنی است، میز خدمت پاسخگویی مسئولان با حضور سرخوش کرم زاده مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گیلان و علی محمدپور معاون اداره کل حفاظت محیط زیست استان گیلان پیش از نماز جمعه ۲۹ اردیبهشت در مسجد جامع لیسار بخش کرگانرود تالش برگزار شد.

Share