شهردار اطاقور در گفتگو با دیارمیرزا؛

اجرای طرح پیاده راه ساحلی اطاقور | تنها یک ماشین آتش نشانی داریم

شهردار اطاقور با اشاره به محرومیت این شهر گفت: تنها یک ماشین آتش نشانی داریم و از استاندار می‌خواهیم که در تجهیز آتش نشانی به شهر اطاقور کمک کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، شهردار اطاقور در گفتگو با دیارمیرزا با اشاره به تحقق بودجه ۱۵ میلیارد تومان سال ۱۴۰۱ شهرداری گفت: امسال این بودجه یا افزایش ۹ میلیارد تومانی به ۲۵ میلیارد تومان رسیده است.

محمود اسکندری با اشاره به اجرای طرح پیاده راه ساحلی اطاقور در حاشیه رودخانه اظهار کرد: این پیاده راه شامل سنگفرش، کاشت درخت، جدول‌بندی و نصب آلاچیق برای پذیرایی از مسافران است.

وی به آسفالت معابر در شهر اطاقور اشاره کرد گفت:  بالغ بر ۲۰ هزار مترمربع آسفالت در اطاقور انجام شده و از دیگر اقدامات شهرداری دفع و جمع آوری آب‌های سطحی و همچنین توسعه محله‌های قدیمی شهر مثل خیابان شالیزار است.

شهردار اطاقور از تجهیز پارک بازی بهارستان خبر داد و گفت: شعار ما در شهرداری خدمت‌رسانی برای مردم و کار، کار و کار است.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره غذاهای سنتی گفت: طرح جامع در سال ۱۴۰۰ به شهرداری و طرح تفصیلی انجام شده است.

اسکندری با بیان این مطلب که اطاقور کد محرومیت دارد، گفت: اطاقور دارای ۱۵۰ روستا است و دورترین روستا تا مرکز شهر ۴۵ کیلومتر فاصله دارد و تنها یک ماشین آتش نشانی داریم و از استاندار می‌خواهیم که در تجهیز آتش نشانی به شهر اطاقور کمک کنند.

شهردار اطاقور با اشاره به اینکه این شهر محل عبور کل پسماند است، گفت: امیدواریم با همکاری ادارات و سازمان ‌های نسبت به احداث ذیربط کارخانه کمپوست تسریع داده شود.

وی افزود: از مردم نیز می‌خواهیم که عوارض خود را به موقع پرداخت کنند تا بتوانیم خدمات شهری درخور شهروندان به آن‌ها ارائه داده شود.

اسکندری با بیان این مطلب که شهرداری موفق است که تعامل خوبی با شورا داشته باشد ،گفت: شورای شهر اطاقور در جذب سرمایه گذار تلاش بسیاری می کند و تا کنون اقدامات موثری در این زمینه انجام شده است.

وی از شهر اطاقور به عنوان بهشت پنهان نام برد و گفت: این شهر بسیار زیبا است و در آینده نزدیک این شهر و زیبایی هایش را به منصه ظهور خواهیم گذاشت تا گردشگران از این همه زیبایی بهره مند شوند.

اسکندری در پایان گفت: برای نورپردازی شهر اطاقور ۵۲ تیر چراغ برق با نورهای ال‌ای دی به مبلغ ۴ میلیارد تومان برای بلوار‌های شهید محبی، شورا و امام خمینی خریداری و نصب خواهد شد.

Share