مدیرکل راه و شهرسازی گیلان خبر داد؛

آغاز مجدد عملیات اجرایی احداث پل بزرگ سفیدرود منجیل در محور اصلی منجیل-طارم

هادی رحمانی از عزم جدی اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان جهت احداث پل بزرگ سفیدرود منجیل، در محور اصلی منجیل طارم خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، هادی رحمانی گفت: محور منجیل به طارم و زنجان در شهرستان رودبار از راههای شریانی استان گیلان محسوب میشود که در جابجایی مسافر، محصولات کشاورزی و فعالیت اقتصادی استانهای شمالی و شمالغربی کشور نقش به سزایی دارد و شهرستان رودبار را به شهرستان طارم و استان زنجان متصل می‌کند.

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان خاطرنشان کرد: عملیات اضافه نمودن یک دستگاه پل در این محور در مجاورت پل فلزی علی آباد، بر روی رودخانه سپیدرود، جهت ارتباط عبوری دو طرفه که‌عدم آن، مشکلات عدیده‌ای را برای بهره برداران این راه ایجاد نموده بود، در دستور کار این اداره کل قرار گرفت.

وی افزود: خوشبختانه عملیات احداث پروژه پل بزرگ سفیدرود منجیل در محور اصلی منجیل طارم، با دو دهانه ۴۰ و ۵۰ متری پس از چندین ماه توقف از سر گرفته شد.

مدیرکل راه و شهرسازی در پایان تصریح کرد: این پروژه به دلیل مشکلات اجرایی و اعتباری با پیشرفت فیزیکی ۵۶ درصد متوقف شده بود که در اردیبهشت ماه سال جاری با انتقال قطعات فلزی ساخته شده به محل پروژه، مجددا” عملیات اجرایی آن آغاز و با شتاب قابل ملاحظه‌ای در حال انجام است.

Share