رئیس پلیس آگاهی تهران خبر داد:

آدم‌ربایی از مقابل یک هتل؛ تلاش ناکام ۳ موتورسوار برای ربودن راننده شاسی بلند

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری یکی از عاملان آدم‌ربایی نافرجام در شمال تهران خبر داد و گفت: تحقیقات ابتدایی کارآگاهان حکایت از آن داشت که مرد جوانی با خودروی شاسی بلند خود از خانه خارج شده و به سمت محل کارش حرکت کرده و هنگامی که مقابل یک هتل در شمال تهران توقف کرده توسط سرنشینان سه دستگاه موتورسیکلت با سلاح سرد هدف آدم‌ربایی قرار گرفته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از همشهری، سرهنگ علی ولیپور گودرزی در این‌باره گفت: چندی قبل، رسیدگی به پرونده ربایش یک مرد جوان در شمال تهران، در دستورکار کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی پایتخت قرار گرفت. تحقیقات ابتدایی کارآگاهان حکایت از آن داشت که مرد جوانی با خودروی شاسی بلند خود از خانه خارج شده و به سمت محل کارش حرکت کرده و هنگامی که مقابل یک هتل در شمال تهران توقف کرده توسط سرنشینان سه دستگاه موتورسیکلت با سلاح سرد هدف آدم‌ربایی قرار گرفته است.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه افراد موتورسوار به دلیل ازدحام جمعیت در ربودن مرد جوان ناموفق بودند، گفت: بنابرحساسیت موضوع، بررسی‌های کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی به صورت ویژه‌ای کلید خورد و در گام نخست دوربین‌های مداربسته صحنه جرم بازبینی شد که کارآگاهان با مشاهده پلاک یکی از موتورسیکلت‌ها هویت صاحب آن را شناسایی کردند. آنان پس از دریافت این اطلاعات، با هماهنگی لازم با مرجع قضائی راهی مخفیگاه مالک موتورسیکلت شده و او را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

وی با اشاره به انتقال متهم به مقر انتظامی و انجام بازجویی از وی گفت: متهم پس از انتقال به اداره یازدهم پیلس آگاهی تحت بازجویی قرار گرفت و در جریان آن به جرم آدم ربایی با هدف سرقت ارز و دریافت پول از خانواده شاکی با همدستی دو دوست دیگرش اعتراف کرد. در تحقیقات مقدماتی نیز مشخص شد، متهمان با طراحی نقشه قبلی شاکی را شناسایی و سپس قصد ربودن او داشتند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت ادامه داد: متهم پس از اعترافات اولیه برای سیرمراحل قانونی به دادسرای ناحیه ۲۷ تهران یا همان دادسرای امور جنایی معرفی شد و تحقیقات در رابطه با دستگیری دیگر متهمان پرونده ادامه دارد.

Share