قاتل به دلیل اختلافات مالی زن جوان را با شلیک گوله به قتل رسان

قتل خانم دکتر در کلینیک زیبایی جلوی چشمان منشی | مقتول مادر دو فرزند بود

پزشکی که مادر ۲ فرزند بود، در کلینیک زیبایی‌اش با شلیک گلوله‌های یک مرد جوان به قتل رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از همشهری، بعد از ظهر پنجشنبه ۱۲ خردادماه صدای تیراندازی های متوالی در یک کلینیک زیبایی در منطقه یوسف‌آباد به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ گزارش داده شد.

با اعلام این خبر، ماموران کلانتری ۱۲۵ یوسف‌آباد و تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی به همراه میثم حسین‌پور؛ بازپرس ویژه قتل شعبه چهارم دادسرای امورجرائم جنایی راهی محل حادثه شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

تیم جنایی پس از حضور در کلینیک زیبایی با جسد خون‌آلود زن و مرد جوانی مواجه شدند که بر اثر تیراندازی به کام مرگ فرو رفته بودند.

در گام نخست، تیم جنایی به سراغ بررسی اجساد رفتند و متوجه شدند، زن جوان هدف سه شلیک گلوله قرار گرفته و مرد جوان بر اثر اصابت گلوله به سرش فوت کرده است.

تحقیقات پلیسی مشخص کرد، مرد جوان پس از مراجعه به کلینیک زیبایی در اتاق انتظار پس از مشاجره لفظی به مقتول شلیک و سپس با کلت کمری اقدام به خودزنی کرده است. این در حالی بود که منشی مطب شاهد حادثه بود.

بدین ترتیب منشی دفتر که به شدت ترسیده بود بلافاصله هدف تحقیقات قرار گرفت و در بررسی‌ها مشخص شد، مقتول که به عنوان پزشک زیبایی در مطب فعالیت می‌کرده مادر دو فرزند بوده و از همسرش طلاق گرفته است.

تحقیقات بیشتر نشان داد، قاتل به دلیل اختلافات مالی زن جوان را با شلیک گوله به قتل رسانده و یک سال قبل با مقتول آشنا شده است.

کارآگاهان در ادامه متوجه شدند، قاتل چند روز قبل از این جنایت به کلینیک دیگر مقتول در منطقه پاسداران مراجعه کرده و پس از مشاجره لفظی وی را تهدید کرده است.

با دستور بازپرس ویژه قتل شعبه چهارم دادسرای امور جنایی اجساد برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی شد و تحقیقات در رابطه با پرونده ادامه دارد.

Share