این پروژه در حال حاضر در مجموع ۷۳ درصد و در زیرسازی ۸۴ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

معاون وزیر راه: ۵۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل پروژه ریلی رشت- کاسپین نیاز است

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور با اشاره به ضرورت اختصاص به موقع اعتبار مورد نیاز برای تکمیل و برای تحویل پروژه در موعد مقرر گفت: هم اکنون برای بهره‌برداری از پروژه ریلی رشت- کاسپین ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار دیگر نیاز است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، خیرالله خادمی که امروز پنجشنبه به همراه دکتر اسدالله عباسی استاندار گیلان از مسیر ریلی رشت – کاسپین بازدید می کرد در جمع خبرنگاران افزود: برای امسال تکمیل و افتتاح ۱۲ پروژه بزرگ در کشور تعریف شده که از این تعداد ۲ پروژه کلان مسیر ریلی رشت – کاسپین و هشت کیلومتر باقیمانده آزادراه رشت – قزوین مربوط به حوزه استان گیلان است.

وی اظهار کرد: پروژه ریلی رشت – کاسپین که دریای شمال(خزر) را به جنوب وصل می‌کند و هشت کیلومتر باقیمانده آزادراه، ۲ پروژه کلان وزارت راه و شهرسازی در گیلان است که امسال تکمیل شده و بهره برداری می رسند.

خادمی با اشاره به اهمیت پروژه راه آهن رشت – کاسپین تصریح کرد: این پروژه در حال حاضر در مجموع ۷۳ درصد و در زیرسازی ۸۴ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و قسمت عمده پروژه انجام شده است.

وی عنوان کرد: همه تلاش ما به بهره برداری رساندن این پروژه در موعد مقرر است و برهمین اساس هر ۱۵ روز بازدیدی از این پروژه برای رفع مشکلات و موانع این پروژه خواهیم داشت.

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور خواستار تامین و اختصاص اعتبارات در ۲ ماه نخست سال شد تا بتوان پروژه را در زمان وعده داده شده که نیمه نخست سال است ، تحویل داد.

Share