مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی گیلان مطرح کرد؛

ریشه‌یابی چالش‌ها، علل رکود برخی واحدهای تولیدی و بهبود فضای کسب‎و‌کار

با دستور ویژه مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی گیلان کار گروه تحقق شعار مهار تورم و رشد تولید در شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان تشکیل شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، محبوبی حسن کیاده در جلسه‌ای که با هدف تشکیل کارگروه متمرکز بر تحقق شعار سال «مهار تورم و رشد تولید» برگزار شد، نقش ویژه ی شهرکهای صنعتی را در تحقق تولید و اشتغال حائز اهمیت دانست.

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی گیلان با بیان اینکه امروزه یکی ازاصلی‌ترین نیازهای جامعه «تولید ملی و اشتغال زایی» است نامگذاری‌های سال‌های اخیر توسط مقام معظم رهبری را نشان دهنده اهمیت بالای آن عنوان کرد.

وی سپس به شعار سال جاری اشاره نمود و افزود: نامگذاری امسال بنام «مهار تورم و رشد تولید» نیز از سوی مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) نشان دهنده جایگاه ویژه «تولید» در شرایط کنونی جامعه به عنوان یک نیاز اصلی بوده ویقینا بدان معناست که تلاش ما بعنوان متولیان صنعت نباید محدود به زمان و ساعتی خاص باشد.

وی خاطرنشان کرد: بر ماست که با بسیج همه جانبه امکانات و ظرفیت‌های خود، شاهد به بار نشستن نتایج عملی و نیز در انجام وظیفه خطیر تبیین جایگاه سرمایه‌گذاری مبتنی بر توان داخلی در جامعه، بالاخص در جامعه تولید کنندگان باشیم.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان در ادامه با اشاره به وجود پتانسیل بالای شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان، ریشه یابی، تحقیق و پژوهش در خصوص علل رکود بعضی واحدهای تولیدی را موضوعی بسیار با اهمیت دانست و اظهار داشت: ایجاد زیرساخت‌ها و تسهیل در خدمات‌رسانی یکی از اهم وظایف ما بوده و صاحبان صنایع عزیزمان نباید در هیچ مرحله‌ای خود را تنها و بدون پشتیبان ببینند.

محبوبی تاکید کرد: ریشه‌یابی چالش‌ها و تسهیل بهبود فضای کسب و کار باید سرلوحه فعالیتهای معاونین، مدیران و کلیه همکاران دیگر قرار گیرد و در این راستا نباید از هیچ کوششی دریغ نمایند.

Share