رئیس پلیس آگاهی گیلان خبر داد:

دستگیری سارقان خودرو در رشت | کشف دو دستگاه خودروی مسروقه

سرهنگ علیرضا حدادی، رئیس پلیس آگاهی استان گیلان از دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای خودرو در رشت و کشف دو دستگاه خودروی مسروقه در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رئیس پلیس آگاهی استان گیلان از دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای خودرو در رشت و کشف دو دستگاه خودروی مسروقه در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علیرضا حدادی عدم رعایت نکات حفاظتی را مهمترین عامل سوء استفاده سارقان عنوان کرد و اظهار داشت: مقابله با سرقت و ناهنجاری‌های اجتماعی عزم همگانی را می‌طلبد.

وی در ادامه گفت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان در خصوص سرقت خودرو آن‌ها و ارجاع پرونده‌ها به مرجع انتظامی، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان از انجام تحقیقات میدانی و مشخص شدن هویت متهمان این پرونده‌ها خبر داد و بیان داشت: کارآگاهان پلیس آگاهی با شناسایی سارقان در رشت، این افراد را پس از هماهنگی در این شهرستان دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه تعداد دو دستگاه خودروی مسروقه از سارقان در شهرستان رشت کشف شد افزود: سارقان ۴۰.۳۵ساله با تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند.

سرهنگ حدادی در پایان با بیان اینکه استفاده از وسایل بازدارنده از قبیل دزدگیر، قفل پدال و فرمان در کاهش وقوع سرقت بسیار تاثیرگذار است از مردم خواست از پارک کردن خودرو در مناطق خلوت و فاقد روشنایی خودداری کنند.

Share