این نوشته کاملاً شخصی، خصوصی و خانوادگی است

توضیحات جدید دادستان مرکز گیلان درباره نامه همراه «کیومرث پوراحمد»

دادستان مرکز استان گیلان در رابطه با نامه کشف شده در محل فوت مرحوم کیومرث پوراحمد گفت: نوشته‌ای که همراه مرحوم پوراحمد کشف شده، نوشته‌ای کاملا شخصی، خصوصی و خانوادگی است.

پوراحمد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مهدی فلاح میری در رابطه دست نوشته‌های همراه کیومرث پوراحمد گفت: نوشته‌ای که همراه مرحوم پوراحمد کشف شده، نوشته‌ای کاملاً شخصی، خصوصی و خانوادگی است.

وی اظهار داشت: عدم انتشار تصاویر دل نوشته‌های خانوادگی و خصوصی پوراحمد در بخشی از وصیت نامه وی مورد تاکید قرار گرفته است.

به گفته دادستان مرکز استان گیلان، مرحوم پوراحمد در انتهای این نامه تاکید کرده به غیر از خانواده‌اش کسی از محتوای نامه با خبر نشود و با توجه به اینکه خانواده مرحوم از محتوای نامه مطلع هستند در صورت صلاحدید محتوای آن را منتشر خواهند کرد.

 کیومرث پوراحمد کارگردان سینما و تلویزیون صبح روز ۱۶ فروردین ماه در منطقه زیباکنار بندرانزلی درگذشت.

این فیلمساز متولد سال ۱۳۲۸ در نجف آباد استان اصفهان سال گذشته فیلم «پرونده باز است» را ساخت که در جشنواره فجر شرکت داشت.

«تیغ و ترمه»، «کفشهایم کو؟»، «۵۰ قدم آخر»، «اتوبوس شب»، «نوک برج»، «گل یخ»، «خواهران غریب»، «بخاطر هانیه» و «بی‌بی چلچله» از فیلم‌های سینمایی این کارگردان هستند. او در تلویزیون هم سریال‌های ماندگار «قصه‌های مجید» و «سرنخ» را ساخته بود.

Share