با حضور مسئولان؛

تجلیل از برترین‌های سال ۱۴۰۱ ورزش شهرستان آستارا | فاز دوم تجهیز ورزشگاه وحدت آغاز می شود

آیین تجلیل از برترین‌های سال ۱۴۰۱ ورزش شهرستان مرزی بندر آستارا در سالن همایش دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان برگزار شد. در این مراسم نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی گفت: فاز دوم تجهیز ورزشگاه وحدت این شهرستان به زودی آغاز می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، غلامرضا مرحبا در آیین تجلیل از برترین‌های سال ۱۴۰۱ ورزش شهرستان آستارا با ابراز خرسندی از اینکه در زمینه توسعه زیرساخت‌های ورزشی آستارا کارهای خوبی انجام شده است، اظهار کرد: امسال سال افتتاح‌های ورزشی در شهرستان آستارا خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه زیرساخت‌های ورزشی و هنری آستارا تقویت خواهند شد، بیان کرد: حمایت و پشتیبانی از ورزشکاران با ایجاد زیرساخت‌های مناسب ورزشی ضرورت دارد.

مرحبا با اشاره به اینکه از محل اعتبارات در اختیار نمایندگان مجلس و همچنین اعتبارات ملی و سفر ریاست جمهوری در جهت تجهیز ورزشگاه وحدت آستارا اعتباری تزریق شد تا این ورزشگاه قدیمی تا حدی تجهیز شده و برای بازی‌های تیم فوتبال شهرداری آستارا در رقابتهای لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور آماده شود، اضافه کرد: سکوی تماشاگران ورزشگاه به نیمکت‌های نو تجهیز شده است و در راستای ادامه تجهیز ورزشگاه وحدت آستارا ۱۰ میلیارد تومان دیگر در اختیار شهرستان است تا نسبت به احداث سکوی جدید تماشاگران ورزشگاه وحدت، نصب اسکوربرد و سیستم صوتی ورزشگاه اقدام شود.

نماینده مردم آستارا در مجلس با اشاره به اینکه استخر سرپوشیده آستارا که ۲۳ سال بود نیمه کاره رها شده بود، بعد از ماه مبارک رمضان افتتاح خواهد شد، گفت: بازسازی چند سالن ورزشی در آستارا در دستور کار قرار دارد.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرماندار بندر آستارا در این آیین با اشاره به اینکه این شهرستان از قابلیت‌های زیادی در حوزه ورزش برخوردار است و تقویت زیر ساخت‌های ورزشی آن با هدف فعال کردن همه استعدادها، جزو برنامه‌های دولت است، اظهار کرد: ایجاد زیر ساخت‌های ورزشی از اصلی‌ترین دغدغه‌های مسئولان شهرستان است.

جمشید مهدوی با تاکید بر اینکه ورزش بخشی از هویت و ارزش اجتماعی مردم آستارا بوده و مردم این شهرستان مرزی همواره از توسعه این امر در جامعه استقبال کرده‌اند، افزود: نگاه به ورزش، یک نگاه ملی و توسعه یافته است و هر جامعه‌ای که ورزشکار بیشتری داشته باشد از ناهنجاری‌ها به دور است و جامعه، عاری از هرگونه آسیب اجتماعی خواهد شد.

در این آیین برترین استعداد ورزشی، برترین باشگاه ورزشی، برترین هیئت ورزشی، برترین ورزشکار، برترین داور ورزشی و همچنین برترین مربی سال ۱۴۰۱ آستارا از دیدگاه مردم و همچنین کارشناسان و ورزشی نویسان، انتخاب و تجلیل شدند.

همچنین در این آیین به ۱۵ نفر از مفاخر ورزشی شهرستان آستارا نشان چهره ماندگار اعطا و از خبرنگاران فعال حوزه ورزش و از هواداران برتر با حضور مردم و مسئولان شهرستان تجلیل به عمل آمد.

Share