رئیس شورای شهر کلاچای در گفتگو با دیارمیرزا خبر داد؛

برگزاری مسابقات والیبال ساحلی در کلاچای | استخر کلاچای پروژه بزرگ ماست

علیپور با اشاره به بودجه ۴۰ میلیاردی شهر کلاچای اظهار کرد: استخر کلاچای پروژه بزرگ و بلندمدت ماست که به دنبال این هستیم تا پایان عمر شورا تحویل مردم کلاچای بدهیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رییس شورای شهر کلاچای در گفتگو با دیارمیرزا از برگزاری مسابقات والیبال ساحلی جام رمضان با همکاری هیات والیبال کلاچای و اداره ورزش و جوانان خبر داد و گفت: ۸ تیم در این دوره مسابقات شرکت می کنند و به تیم اول ۵ میلیون تومان، به تیم دوم ۳ میلیون و تیم سوم ۲ میلیون تومان اهدا می‌شود.

کامران علیپور با اشاره به ظرفیت‌های کلاچای در برگزاری ورزشهای ساحلی نظیر فوتبال و والیبال ساحلی اظهار کرد: ابن مسابقات مقدمه ای برای جذب گردشگر ورزشی و تفریحی خواهد بود.

وی با اشاره به بودجه ۴۰ میلیاردی شهر کلاچای اظهار کرد: استخر کلاچای پروژه بزرگ و بلندمدت ماست که به دنبال این هستیم تا پایان عمر شورا تحویل مردم کلاچای بدهیم.

علیپور با اشاره به آسفالت معابر و خیابانهای کلاچای اظهار کرد: زیرسازی ۷ خیابان انجام شده و تا نیمه اول تابستان به پایان می رسد.

وی افزود: توسعه شهر بازی پارک نگین شمال، احداث پارک شهدای سلامت در منطقه نوده از دیگر پروژه های این شهر بوده و در همه نقاط شهر پروژه های کوچک و بزرگی تدارک دیده شده است.

رییس شورای شهر کلاچای همچنین با اشاره به فعالیت باشگاه فرهنگی ورزشی کلاچای گفت: امسال نیز تدارک خوبی برای این تیم دیده شده و با برنامه ریزی شورا و شهرداری این باشگاه برای حضور در جام گیل نماینده رودسر و املش است.

علیپور به فعالیت در حوزه کشتی نیز گفت: در فصل تابستان مسابقات کشتی نیز در مجتمع نگین شمال برگزار میشود.

وی با اشاره به واگذاری مجتمع نگین شمال و بازسازی آن توسط بخش خصوصی اظهار کرد: پنجشنبه بازار نیز به مکان جدیدی منتقل میشود.

علیپور همچنین از تصویب شدن احداث پل معلق کلاچای بر روی رودخانه کلاچای در کنار احداث آب بند خبر داد و گفت: همچنین پل معلق دیگری از سمت پارک مسافر به پشت اداره تربیت بدنی احداث می‌شود.

رییس شورای شهر کلاچای گفت: پشت بازار کلاچای با همکاری کسبه سنگ فرش میشود و مبلغی نیز برای اجاره پارکینگ اختصاصی یافته است.

Share